Primăvara asta, totuși, nu-i decît o copie…


DSC02250

O copie după iarnă, mai exact. După miezul nopții, la culcare, ploua destul de enrgic. Dimineața cînd am tras draperia, ningea destul de serios.., Și dacă n-aș fi încercat să încurajez primăvara cu cea mai frumoasă muzică din istorie din cîtă i-a fost dedicată… Mulțumesc penru poze, N…

DSC02247

DSC02248

DSC02249

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Primăvara asta, totuși, nu-i decît o copie…

  1. dorindavid zice:

    La noi e groasa! Zapada 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. aș fi preferat să-ți trimit niște fotografii de la mare :)) Cum ar fi, ne-am culcat primăvara și ne-am trezit iarna.

    Apreciat de 1 persoană

  3. eugen zice:

    Dragilor, aici ninge ca la Crăciun, cu toate că suntem deja…după Paști. O fi zăpada ”merilor”. Douăzecișicinci de centimetri. Dar asta e,

    Apreciat de 1 persoană

  4. Vasilica Ilie zice:

    La Bucureşti doar burniţează, este umezeală şi frig. Am văzut la televizor că în ţară ninge şi chiar în ţările vecine, parcă ar veni Crăciunul. De ieri avem şi căldură în casă.

    Apreciat de 1 persoană

  5. angelicabutnarasu zice:

    Pe mine nu ma afecteaza vremea, chiar daca ma culc seara-n primavara si m-am trezit azi in ploaiezapada… sunt tot bucuroasa, parfumul din flori, parfumul din ploi, lumina despletita in misterul diminetii plus mesajele de mare drag si alint, m-au pus la lucru, nu ma tulbur vreodata! Fii sigur ca pe 25 aprilie va fi o zi frumoasa nu vremea conteaza, doar bucuria zilei si chiar prietenii pe viata pe care ii ai…mai ales ca azi am primit o invitatie de la DL. Alex Vraciu Arnautu cu care ma conversez la marea arta [prieten Cu Serban Axinte], la un concert pe 20 mai, e o poveste rock de toata frumusetea, si se ride in hohote, tipul face si Stand up comedy…a, mai vine la ,,Fratell”,si Tudor Chirila cu ,,Vama”, distractia merge mai departe, indiferent de vreme…Asa ca la munte s-au la mare vremea nu conteaza, IT’S SHOW TIME!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Virgil zice:

    Welcome in Canada . Acu ma intelegeti si pe mine 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. angelicabutnarasu zice:

    Acum 3-4 ani, si pe mine ma anunta genunchiul drept starea vremii, Si-mi venea sa ma duc la bai cu bunicii, da mi-a soptit un calugar batrin si celebru ca ma doare de la orgoliu, fac rugaciuni, si gindesc gresit, sau fac rau fara sa vreau…adica mi s-a acumulat orgoliul, aroganta s-au mindria, in genunchi, nu ,,ingenunchez”, ma cred superioara…Ptiu, n-am recunoscut, da cind am inceput sa-mi controlez gindirea, sa trimit pace si sa nu ma mai infurii, medicamentele si-au facut efectul… bine, ca am si studiat cauzele spirituale ale bolilor…ei, tot legea karmei lucreaza, cauza si efect, ce semeni, aia culegi…acum pot ingenunchea, si ma feresc de orgoliu care este distrugator, am vazut sute de cazuri. La vremea asta beau un ceai de iasomie cu sirop de artar dintr-o ceasca portelan fin si chineza, am piscoturi cu rodii si 2 gutui coapte ,mingiiate nitel cu ceva coniac in zahar brun…miroase pina in parcul vecin, nu mai zic de B.B. King…ce incintare in mijlocul zapezilor…Sa fim sanatosi si veseli, Bunicule…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

