Să încurajăm primăvara!


S-o chemăm, s-o invocăm, s-o evocăm. O vorbă spune că lucurile au șanse mai mari să evolueze în bine dacă sînt încurajate muzical… Să încercăm cu muzica de primăvara oferită de Vivaldi, Mozart, Strauss, Beethoven ș. a, m. d…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Să încurajăm primăvara!

  1. Mihaela Grancea zice:

    Mix de muzica generoasa, imagini generoase. Multumesc.
    Mia jos…relaxare in natura.

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Buna dimineata Domnule! La mini miroase a cozonaci, blues si flori de cires! iar muzica primavaratica trimisa de tine, uite ca ne face bine la toti! Si fiindca in postul Pastelui, unii de credinciosi ce erau m-au ranit, mi-am pus si eu comprese cu frunze si flori de cires, iasomie si trandafiri, m-am acoperit cu un nor de petale, iar adierea muzicala si primavaratica mi-a readus din nou Bucuria…Da, impacarea-i mai inalta decit nastera noastra…Multumiri pentru muzici!

    Apreciat de 1 persoană

  3. M.Mitrasca zice:

    Multumesc,Domnule Antonesei ! Ziua de azi va fi mai senina si mai calda….

    Apreciat de 1 persoană

  4. Vasilica Ilie zice:

    Mulţumim, eu deja mă simt ca o primăvară tot ascultând muzică şi zugrăvind-o în poeziile mele… 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Fulcanelli zice:

    Oare iezii nu o pot alunga pe Baba Dochia, ca se pare că vrea să se întoarcă ?

    https://www.facebook.com/pg/charminganimal/posts/?ref=page_internal

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

