Librex – 25!


Anul acesta, Librex, tîrgul de carte ieșean, împlinește 25 de ani, 25 de ediții… Începe să devină tradiție, istorie. Mulți ani înainte! Nu am vreo carte în curs de apariție, dar cu siguranță între 10 și 14 mai voi merge de mai multe ori pe acolo – vin prieteni: autori, editori, difuzori de carte.

18049781_120332000260904818_988373586_o

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Librex – 25!

  1. rameau zice:

    Succes deplin , voie buna , lecturi placite !!!

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Da, 25 de ani, suna bine, chiar istoric! Sa te tot plimbi printre sutele de carti, iubitori de lectura, prieteni si admiratori! Asta-i Weel Street-ul inimilor noastre, Cultura, sa te tina ochii, sa ai succes si bucurie! si da-mi si mie un afis, iti cer ca la un Rock Star literar, chiar se pot vinde si afise, de ce nu? Evident ca-mi plac cartile, nu pot citi pe cit imi doresc,iar incintarea de a cutreera librariile este tot atit de mare, ca in mica copilarie cind intram cu parintii in cofetarie…eram vrajita, imi umblau ochii ca margica, ca la desene animate, la zecile de prajituri suav colorate , in aromele de vanilie, rom, scortisoara, frisca si ciocolata, trepidam de fericire, pi toati le-as fi mincat, acu, pi toati le-as citi… da, e o stare de fericire pentru sufletul insetat de lumina cunoasterii…De cind sunt, de mica, 5 ani,citeam cu nesat, asa cum tragi tu din tigara, cu sete, cu lacomie, cu pofta, e un viciu…Tot neamul mi-a fost asa, de la bunica ce fuma turceste, tata si mama, fratii si verisorii, citeam pe ascuns, nepotrivite virstei mele, pe sub cartile de scoala, pe sub plapumioare cu lanterne, era aproape un viciu, am citit la gramada…Ei, acuma le selectez, nu mai maninc toate prajiturile din galantar…am prin posete, tot timpul cite o carte, sa nu am cumva ,,timpi morti…Si intr-o zi fiind intr-un magazin, un hot-blond era, imi mingiia cu privirea geanta mea vinatoreasca, din chele si cu franjuri, scumpa si bortoasa…deja ii si ridicase ,,capacul,, da m-am intors brusc spre el, l-am privit in ochi adinc, si rizind spontan copilareste i-am strigat graseind cuvintele, asa cum ma alint eu,-Ii plina geanta di carti, baby, vrei sa citesti cumva?! A ramas tablou citeva bune secunde, cu ochii cit cepele, avea o fata atit de uimita si nedumerita, cuvintul ,,Carti,, l-a speriat foarte tare, se facuse liniste in acea clipa, si imediat un hohot urias de ris a inundat tot acel spatiu, cei din jurul nostru raminind fermecati de acel moment! Fata lui exprima insasi incultura, smecheria si prostia dublata de o ingenuitate dezarmanta, era un elev la tabla, era bun, de o antireclama, la orice… Tipul s-a intors brusc, ca la armata, si a tulit-o in graba, ca un vitel aiurit, era o scena de mare umilinta pentru el, cartea ca o arma! Mde, si-a ales gresit poseta…PS. Da trebuie sa recunosc, ca eu chiar am furat carti, cindva…de prin bibliotecile neamurilor, si acum imi pazesc bini cartile, nu primesc pi oricini sa-mi umbli printre comorile mele…Ei, da poza ta e bine aleasa, o reclama-invitatie sanatoasa, Veniti de luati Cultura!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

