Lungul drum al primăverii…


…către noi! Nu e o poză făcută de mine, nici nu e de la Iași – deși și aici primăvara se zbate din greu să se instaleze. E de undeva din apropierea Mării Baltice. Vorba expeditorului, e un fel de oximoron!

oximoron

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Lungul drum al primăverii…

  1. Fulcanelli zice:

    Și eu am dat de brândușe pe Valea Dârmoxei săptămâna trecută și chiar și în Pasul Tihuța (mai erau printre peticele de zăpadă de la marginea pădurii). E impresionant acest asalt al florilor asupra zăpezii. Cum se mai topesc 2 cm de zăpadă, cum mai apare o floare, de parcă ar vrea să oprească întoarcerea Babei Dochia.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Îs mai mândre ca sticlele de horincă (de care nu-i voie a mă atinge; încă).

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pavel Emanuiel zice:

    E primăvară iar,la Acapulco!
    Bine te-am regăsit,după sărbătorile de primăvară,o primăvară ostilă,rece și fără precipitații.
    Cu toate acestea viața merge înainte.

    Apreciat de 1 persoană

  4. La Câmpulung (Muscel), unde m-am născut şi am locuit câteva decenii, li se mai spune şi „nuțuvele”, o formă apropiată de reg. din DEX „mițuvele”!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mihaela Grancea zice:

    Eu ador florile de camp. Brandusele si macii. Imi aduc aminte de primaverile din copilarie.
    Dar, din nefericire, acum, primavara a tinut trei zile, si apoi a cotit-o spre iarna…sper sa isi revina.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

