Mel Gibson, The Passion of Christ/ Patimile lui Hristos, 2004


the passion...

Am văzut cîte zeci din sute, poate miile de producții cinematografice dedicate vieții și patimilor Mîntuitorului – artistice, documentare, docudrame -, dar între toate preferințele mele rămîn, din 2004, fixate pe filmul lui Gibson. Cînd eram june, îmi plăcuse filmul lui Zefirelli, dar la apariția filmului lui Gibson mi-a dat seama că acela este prea… zefiric!

 

http://filmehd.net/the-passion-of-the-christ-patimile-lui-hristos-2004-filme-online.html

the passion 02

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Mel Gibson, The Passion of Christ/ Patimile lui Hristos, 2004

  1. Dan zice:

    Si pentru ca Mel Gibson a creat acest impresionnt si foarte realist film, unii evrei foarte influenti din America, mai ales de la Holliwood, l-au atacat si marfinalizat pe acest mare regizor si actor
    crestin.
    Masura grandioasei sale capacitati creatoare a da-o Gibson si in alte productii. As reaminti aici
    durul film „ASpocalipto”.
    Insa acum sa meditam la Patimile lui isus.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dan zice:

    De acord. Artista are un mare bun simt.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mihaela Grancea zice:

    Si eu am avut aceste impresii. Filmul lui Z imi pare desuet. Filmul lui Gibson are cateva scene memorabile. Ideea de a folosi ca limbi, in film, aramaica si latina.. imi pare extraordinara. Multumesc pentru prilejul de a reviziona filmul.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

