Jesus Christ Superstar – versiuni…


Mai sus, versiunea audio originală, din 1970. Dedesupt, filmul lui Norman Jewison din 1973, cu subtitrare portugheză, dar există și subtitrări în alte limbi, de pildă castiliană. italiană etc.

Iar aici trei linkuri către trei din cele patru emisiuni Metronom ale lui Cornel Chiriac de la Europa Liberă, în care a prezentat dublul album din 1973. Fiecare secvență imporatntă din, acum, celebra operă rock, pe cale de consecință, fiecare moment din ultimele zile ale Mîntuitorului, pînă la „Eli, eli, lama sabactani…” sînt foarte frumos explicate… Bineînțeles, în toți anii care au trecut, s-au adunat zeci, probabil sute de versiuni. O parte din aceste le puteți găsi pe Youtube, inclusiv montări mai avangardiste.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Jesus Christ Superstar – versiuni…

  1. Mihaela Grancea zice:

    Nu stiu de ce am ocolit acest film. Dar, m-ati ispitit….

    Apreciat de 1 persoană

  2. Natasha zice:

    Aceasta opera imi evoca toate tineretzile noastre….zile senine itzi doresc…

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ion Fercu zice:

    Bogdaproste pentru cadou.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Am auzit la prietenii mei pe magnetofon opera destul de repede dupa ce a aparut. La Europa Libera am auzit comentariul unui dirijor britanic care spunea ca este invidios pe compozitor ca a putut scrie ceva asa minunat. Atunci mi-am dar seama ca intre muzica clasica si muzica rock nici nu este asa o deosebire. Filmul l-am vazut de cateva ori, mereu cu placere. Nu am vazut insa filmul lui Mel Gibson pentru care multumesc ca am fost incitat si mi s-a dat posibilitatea sa il vad 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Carmen Vițcu zice:

    Și interpretarea aceasta e foarte bună. https://www.youtube.com/watch?v=WntXfBFMRuE

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

