E week end! (1). Selecția săptămînii


O mică colecție de bancuri peste medie, cu o participare bogată. Voi indica expeditorii în postări. Bancul grafic este primit de la Dl. Dumitru Ion…

IMG-20170406-WA0000

 

 

Bancul cu teroristul (Dna Mihaela Grancea)

Un terorist ba apare în raiul creștinilor, ba dispare. Un înger către sf Petru:
– Boss, ce-i cu ăsta? e un scurtcircuit în purgatoriu sau ce?
– Nu tati, nu e niciun scurtcircuit. Nebunul s-a detonat într-o piață publică și a ajuns în iad. Apoi s-a detonat în iad, a ucis o legiune de draci și a ajuns la noi, desigur… Dar s-a detonat și aici! Și poftim, l-am trimis înapoi…
 –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Peștișorul de aur (scriitorul Ion Fercu)

Victor Ponta prinde peştişorul de aur.

Peştişorul de aur:

– Dacă mă eliberezi, îţi îndeplinesc trei dorinţe!

Ponta:

– Plagiatorule! Asta e replica lui Adrian Nastase.

v

Dan Voiculescu prinde peştişorul de aur.

Peştişorul de aur:

– Dacă mă eliberezi…

Dan Voiculescu:

– Dar dacă te torn?

v

Crin Antonescu prinde peştişorul de aur.

Crin Antonescu:

– Îţi dau drumul dacă promiţi că data viitoare mă prinde

pe mine un somn de aur.

v

Emil Boc prinde peştişorul de aur.

Emil Boc:

– Dacă te dai jos de pe mine, eşti liber!

v

Marian Vanghelie prinde peştişorul de aur.

La gât…

v

Roberta Anastase prinde peştişorul de aur.

Peştişorul de aur:

– Dacă mă eliberezi, îţi îndeplinesc trei dorinţe.

Roberta Anastase:

– Bine. Prima dorinţă: le număr eu!

v

Traian Băsescu prinde peştişorul de aur.

Peştişorul de aur:

– Dacă-mi dai drumul, mai ai dreptul la trei comenzi.

Dinu Patriciu prinde in Iad  peştişorul de aur.

Peştişorul:

– Dacă-mi dai drumul îţi îndeplinesc trei dorinţe.

Patriciu:

– Da-le naibii de dorinţe, nu mai bine îmi plăteşti,post-mortem,  trei

datorii?

v

Un pensionar prinde peştişorul de aur.

Peştişorul de aur:

– Dacă nu mă duci la amanet, îţi îndeplinesc trei dorinţe.

v

George Copos prinde peştişorul de aur. Îl bagă în

buzunar, lângă ceilalţi, şi spune oftând:

– Iar peşti, e semn clar că se scufundă planeta.

v

Monica Columbeanu prinde iar un peştişor de aur.

Se mărită și cu ăsta.

v

Florin Piersic prinde peştişorul de aur.

Peştişorul moare când Piersic încă povestea prima

dorinţă.

 –––––––––––––––––––––––––––––
Un evreu citind ziarul (Dna Zoe Petre)
Un evreu într-o cafenea Starbucks citea un ziar arăbesc.  Intra un prieten care, văzând straniul fenomen, se supără si-i spune:
– Moshe, ți-ai pierdut mințile?  De ce citești un ziar arabesc?
Moshe răspunde:
– Citeam ziarele evreiești si, ce sa vezi?  Evrei persecutați, Israelul atacat, evrei dispăruți prin asimilare și căsătorii interrasiale, evrei trăind în sărăcie.  Asa încât am trecut la citirea ziarelor arăbești.  Si ce-am găsit?  Evreii dețin toate băncile, evreii controlează mass-media, evreii sunt toți bogați și puternici, evreii conduc lumea. Știrile sunt muuuult mai bune!
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la E week end! (1). Selecția săptămînii

  1. schenksite zice:

    Iată, cu aceste rânduri, vom avea un sfârșit de săptămână minunat!
    Ch. W. Schenk

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

