Da, rîdem (10). Cu polițiști!


Mulțumiri scriitorului Dorel Schor pentru expediție…

image0088

Doi politisti gonesc cu masina. La un moment dat ocolesc o groapa si intra intr-un pom. Ies amandoi dintre fiarele contorsionate , iar unul dintre ei zice:
-Sa stii ca meritam o prima! Niciodata nu am ajuns asa de repede la locul accidentului.

 
 
Un şofer gonea cu 150 km/oră.
Vede girofarul unei maşini de poliţie în oglindă si accelerează. 
După o vreme, vede că nu poate scăpa de poliţist şi trage pe dreapta. 
Poliţistul îi spune:
– Am avut o zi groaznică şi vreau sa ajung acasa. Dar mi-a plăcut urmărirea. Aşa că zi-mi o scuză bună şi te las sa pleci. 
– Acum trei săptămâni, nevastă-mea a fugit cu un poliţist, zice şoferul. Când te-am văzut în spate, am crezut că vrei să mi-o aduci înapoi.
 
 
Un smecher de Dorobanti cu ultimul racnet de Lamborghini este oprit de politia rutiera. Bineinteles acesta se foloseste de tupeul specific si incepe conversatia cu un ton amenintator:
– Ce faci frate!? Pe mine te-ai gasit sa ma opresti? Tu stii cine este taica-meu?
Politistul, in timp ce completeaza procesul verbal:
– De ce? Maica-ta nu ti-a spus?!
O baba intr-un tramvai casca intr-una. Un politist de langa ea ii spune, ca sa-i faca educatie:
– Hooo babo, ca ma inghiti!
La care baba ii raspunde:
– Stai maica linistit, nu te teme, pe voi oricum nu va inghite nimeni!
 
 
Politistii ies la raport afara. Vine comandantul si spune:
– Mai misca cineva?
O voce din spate raspunde:
– Pamantul, domnule comandant.
Comandantul:
-Cine a spus asta?
Raspunde din nou vocea:
– Galileo Galilei.
Comandantul:
– Galileo Galilei, un pas in fata!
Doi politisti pe un aeroport.
– Mai, eu nu pot sa inteleg cum poate un terorist sa deturneze ditamai avionul care e asa de mare…
– Mai tampitule, nu-l deturneaza cand e la sol, ci in aer sus cand se face mic de tot…
 
 
Doi politisti gasesc trei grenade intr-o groapa:
– Ce facem cu ele?
– Sa le ducem la sectie!?
– Si daca explodeaza una pe drum?
– Spunem ca am gasit doar doua.
 
 
– De ce isi baga politistii capul in closet inainte sa plece la serviciu?
– Ca sa spuna ca si-au dat cu apa de toaleta.
 
 
Politistul soseste la locul unui accident de circulatie si incepe sa noteze datele martorilor.
– Ce ocupatie aveti? il intreaba pe un barbat mai in varsta.
– Sunt arheolog, raspunde acesta.
– Spuneti-mi in romaneste, va rog.
– Bine, spune barbatul, scrieti ca ma ocup cu sapaturile.
Politistul se gandeste o clipa si se decide:
– Bine: zilier.
Un copil vede un politist care isi baga un corn in fund. Copilul il intreaba:
– Domnule, de ce va bagati un corn in fund?
– Vin de la dentist si mi-a spus sa mananc pe partea cealalta…
 
 
Cica un politist gaseste pe jos o bila. Ii da drumul jos si ea sare de doua ori. Ma, se gindeste el, de ce sare bila asta de doua ori? Ia sa ma duc la capitan… Se duce la capitan si ii comunica faptul. Se gandeste capitanul, se gindeste si, cuprins de o revelatie aiurea, sare de pe scaun si spune:
– Pai, mocofane, sare de doua ori pentru ca se cheama bila, ca daca se chema trila sarea de trei ori…
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Da, rîdem (10). Cu polițiști!

  1. Anca Vlase zice:

    Fabula “Greierele si Furnica”
    Primăvara: Furnica sapă, face straturi, pune seminţe. Greierele se plimbă pe stradă.
    – Ce faci greieraş?
    – Merg la un tenis cu băieţii.
    – Măi, măi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu stiu ce-ţi fac!
    Vara: Furnica seceră, coseşte, adună. Greierele trece pe stradă cu chitară în mână.
    – Ce faci greieraş?
    – Merg să cânt cu băieţii în parc.
    – Nu uita, de la mine să nu ceri mâncare la iarnă!
    Toamna: Furnica pune provizii la cămară pentru iarnă. Greierele trece pe stradă tot cu chitara în mână.
    – Ce faci greieraş?
    – Merg să cânt cu băieţii în bar.
    – La muncă nu te gândeşti să vii până la iarnă?
    – Am cântare la bar, nu înţelegi?
    – Fie cum zici tu dar la mine să nu vii după mâncare la iarnă.
    Iarna: Furnica înfofolită într-un şal cu un ceai fierbinte în mână se uită pe fereastră. Greierele urca într-o limuzină.
    – Ce faci greieraş?
    – Merg la Paris, am concert, am avut succes cu chitara la bar.
    – Baftă, greieraşule! Dacă-l vezi pe unul Topârceanu prin Paris transmite-i că îmi bag pula in fabula lui!
    😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Ha, ha, ha! Bine ai revenit, eram oleacă neliniștit!

      Apreciază

      • Anca Vlase zice:

        Bunicule, am santier in toata regula acasa:)) In curte e belea, plin de rigips,gresie,caramizi si tencuiala si-n casa e mai nasol ca-n curte :))
        N-am vreme de (mai) nimic.. Cand nu gatesc ma joc cu un pickhammer de 35 J si cand nu ma mai tine giugeaua sa sparg pereti,m-apuc de facut curat desi e impropriu spus avand in vedere cat prafu´ pizdii e in casa :))
        In iunie speram sa terminam -adica sa avem bucataria functionala, sufrageria modficata,camera puicii finisata,ferestrele montata,marmura pa sol si nu-n paleti unde zace de aproape 2 ani 😀 Dupa aia… in miezu´ verii lucru´ ca negri (nu ca n-as fi io mai barnace) asa ca… pana la toamna cand mere greieru-n vacanta la Paris, ne vedem mai rarut.
        Ti pup maxim ❤

        Apreciat de 1 persoană

      • Ei, asta e! O sa fie vreodată și gata. Mă bucur că nu sînt motive de îngrijorare…

        Apreciază

  2. Larsen Elena zice:

    Ca a pus vasluianul Moartea la pamant, macar asa, iepureste, nu-i de rau, dar daca se pune pe facut puradei in serie ? Mai e o problema, sa nu gaseasca pt fiecare coase !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mara zice:

    Ha, ha, ha!!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

