Shakespeare pentru copii!


c3f9e5ee111a59b0f0c78414e177236a

Americanii au avut – din nou! – o idee foarte bună, să-i pregătească pe copii pentru receptarea, la un moment dat, a operei unui autor dificil și pentru mulți adulți. Dincolo de rescrierea unora din piese într-un limbaj mai pe înțelesul copiilor, în ediții prescurtate, anul trecut, cu prilejul comemorării celor 400 de ani de la trecerea în neființă a marelui drmaturg și poet, au lansat și tot felul de jucării inspirate din viața și opera sa. Ilustrez cu un „Shakespeare duck”, dar sînt jucării inspirate și din personajele sale. Un link către o colecție de asemenea jucării, altul către întreaga ofertă de produse inspirate de elisabethan…

https://www.google.ro/search?q=shakespeare+duck&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj9pKaYxIPTAhUMApoKHWSXAGMQ7AkIJg&biw=1366&bih=662#imgrc=1DXMo6bAiYc20M:

 

103805_26f5c4b2b7c24fd0af87

Shakespeare Collection

WCD81106a

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Shakespeare pentru copii!

  1. angelicabutnarasu zice:

    Ioti, ca si mie mi-ar placea sa ma joc prin cada, cu Shakespeare ratoiul! Am o amintire cu o jucarie din guma, o ratusca mica si comunista, pe care fiul meu, 4 ani, mi-a plasat-o in buzunarul paltonului, si cum eu pe atunci calatoream cu autobuzul, la o frina krepki, s-a auzit un ,,mac-mac sonor dinspre fiinta mea…comentariile au fost inedite-,, O stiu pi asta,, zise una boccie, cu o fata acra si cu o basca tricotata in 5 culori, a lucrat la ,,Socola, uiti ca s-a molipsit si ea, ca mi-a -ndopat pi barbat-miu, cu bulini di somn, si tot nu i-o trecut mahmureala…Mincati-ai rata, cucoana! Aia din plastic cu cari ti joci, si-o porti cu tini, fit-ar rata di ris! Am recunoscut-o, si fiindca incepuse un dialog interesant pentru lumea a treia, am coborit in viteza la o statie nefolositoare, da ci si faci? riscul meseriei, as putea scrie zeci de povestiri fascinante, vorba aceea, viata bate filmul! Da eu as face o fabricuta pentru jucarii din guma, avind comenzi ferme si personalizate, pentru mutre de profesori [pi la Bac, di dat cadou], sefi, dusmani sau prieteni, politicieni, si chiar pentru Presedintii Ro, -cu rate, vulpi, maimute bivoli sau dinozauri, ce ar fi sa te joci prin cada cu vulpea Udrea, ma rog, o vulpe cu tzitze…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

