Da, rîdem (1). Selecția săptămînii


 

Un pic în avanpremieră, ca să intrăm mai veseli în week end! Expeditorii multipli vor fi menționați pe parcursul bancurilor postate. Cu o ilustrație primită de la scriitroarea Vasilica Ilie.

 image

Crocodilul și dinozaurul (de la Michael Shafir)

 

Crocodilul îl sună pe Dinozaur.
– Auzi, te-a sunat unul, Noe?
– Nu…
– Nasol!

 

 

SRI (de la Dl Dumitru Ion)

 

– Alo?!? Domnul Ion?
– Da, va rog!
– De la SRI va deranjez…
– Stiu.
– Cum adica stiti?
– Pai m-ati sunat pe un telefon care nu are cartela sim, e stricat si e si inchis!

 

 

Dubla sportivului (de la un arhitect care-și păsdtrează anonimatul)

 

Aseara in club am agatat o femeie mai in varsta.

Arata foarte bine pt cei 60 de ani ai sai si m-am trezit gandindu-ma ca probabil fiica ei arata si mai bine.

Am baut putin(ei bine,putin mai mult),ne-am giugiulit putin si apoi ea m-a intrebat daca am practicat vreodata”dubla sportivului”.
‘Ce-i asta?‘,am intrebat.”Pai,faci dragoste si cu mama si cu fiica in acelasi timp”…
‘Nu,n-am avut parte de asa ceva”,i-am raspuns si am inceput sa ma intreb cum arata fiica.
Am baut putin mai mult ,mi-a facut din ochi si mi-a zis ca asta -i noaptea mea norocoasa.
Ne-am dus apoi la ea acasa.Am intrat,ea a aprins lumina in hol si a strigat:
‘Mama,esti inca treaza?”

 

 

Banc de Oscar (de la același arhitect timid)

Intr-o seara, saptamana trecuta, eu si sotia mea eram in pat.
Dupa ceva timp, eu am inceput sa ma ”.incalzes”…. cand, ea a zis:
– Nu pot acuma, nu sunt dispusa… as fi vrut numai sa ma tii in brate.
Am intrebat:
– Cum ? Ce ai acum ?
Iar ea a zis cuvinte de care fiecarui barbat de pe planeta ii este teama sa le auda.
– Tu, pur si simplu nu intelegi nevoile mele emotionale pe care le am ca femeie, ca sa pot sa-ti indeplinesc nevoile tale fizice… ca barbat !
La privirea mea nelamurita, ea a raspuns:
– Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, si nu numai din cauza celor ce fac cu tine in pat ?
Intelegand ca, in seara aceea, nu va fi nimic, m-am intors si am adormit.
In ziua urmatoare, l-am sunat pe seful meu si mi-am luat o zi libera, ca sa petrec timpul cu ea.
Am luat masa afara, iar apoi am dus-o intr-un centru comercial mare la sectiunea  cu haine de dama. Am insotit-o.
Nu a putut sa se hotarasca ce sa aleaga, astfel ca, am zis sa le luam pe toate.
A vrut si pantofi, care sa se asorteaza cu costumele, astfel  ca, i-am zis sa aleaga cate o pereche pentru fiecare costum.
Am ajuns si la sectiunea cu bijuterii, unde i-am luat cercei  cu briliante.
Ce sa va zic…, era tare entuziazmata.
Precis s-a gandit ca sunt la un pas de faliment.
A crezut ca ma pune la proba cand a cerut sa-i iau si o fustita de tenis, desi nu a jucat tenis niciodata…
– Da, sigur, iubita.
Aproape ca era in extaz. Zambindu-mi, in sfarsit a zis:
– Cred ca asta ar fi totul… Putem merge sa platim la casa.
Eu, abia m-am abtinut cand i-am zis:
– Nu pot acuma, nu sunt dispus.
A devenit intr-o clipa palida, fata i-a „cazut” si a zis:
– Cum ?
– Am vrut numai sa tii aceste lucruri in brate ceva timp… Tu pur si simplu nu intelegi problemele mele financiare, pe care le am ca barbat,  ca sa fiu in stare sa indeplinesc nevoile tale pe care le ai ca femeie ?
Si tocmai atunci cand privirea ei s-a oprit asupra mea ca si cum ar fi vrut sa ma omoare, am adaugat:
– Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt ?

 

Ingrediente… (de la scriitorul Cezar Straton)

 

Michael si Larry s-au  căsătorit in California.Nu-şi puteau permite o lună de  miere, aşa că s-au suit in avion şi au aterizat la casa  părintească a lui Michael, din Calgary.  Dimineaţa, Johnny, fratele mai mic al lui Michael se trezeşte si o intreabă pe maică-sa dacă Michael şi  Larry nu s-au sculat incă?  Ea raspunde: „Nu”.  Zice Johnny: ”Ştii ce cred eu?”  Maică-sa: „Nu vreau să ştiu. Mănancă repede şi  du-te, că intarzii la şcoala!”  In pauza de pranz, Johnny vine acasă să mănance. O  intreabă pe maică-sa:„Michael şi Larry nu s-au trezit  incă?”  Maică-sa: „Nu.  ”„Ştii ce cred eu?”  „Nu vreau să aud ce crezi tu! Fugi inapoi, la  şcoală” .  După şcoală, Johnny se intoarce acasă şi o intreabă  din nou: „Michael şi Larry n-au coborat incă?”  Maică-sa, nervoasă: „Nu”!  „Ştii ce cred eu?”  „Off! Hai, spune, ce crezi tu?  ”Puştiul zice:„Noaptea trecută, Michael a venit la  mine in cameră după nişte vaselină … şi … cred că  i-am dat cleiul pentru aeromodele”.  

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Da, rîdem (1). Selecția săptămînii

  1. Virgil zice:

    „cred că i-am dat cleiul pentru aeromodele” asa iubire sudata nici la Hollywood nu gaseau 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ion Fercu zice:

    Am o colegă, profesoara, care, in fiecare zi de luni, după ce termina orele, ne ureaza tuturor colegilor… WEEK END PLACUT! Asadar, ziua de joi nu este nepotrivita pentru anuntarea unei vesti bune…
    Fain grupaj de zambete!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

