Alchemia 2, aprilie, 2017


Coperta-no2

Tocmai a ieșit al doilea număr pe acest an al excelentei reviste de cultură Alchemia și mă grăbesc s-o difuzez. Dosarul numărului este De libris, excelent acoperit, ca și secțiunile dedicate poeziei, prozei, eseului, artelor vizuale sau traducerilor. Ca de obicei, revista se distinge și prin aspectul său vizual… Mulțumesc poetului Adrian Grauenfels, coordonatorul publicației pentru promptitudinea expedierii.

http://en.calameo.com/read/001073787e06fb299d260

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Alchemia 2, aprilie, 2017

  1. vasilegogea zice:

    mi-ai luat-o înainte! dar bine ai făcut: e „vremea alchemiei”!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Fulcanelli zice:

    Alchemia fără Fulcanelli ???

    Apreciat de 1 persoană

  3. Fulcanelli zice:

    Toate gândurile bune către vechii prieteni !
    Foarte frumoasă revistă. Cred că e o nouă generație de vrăjitori.

    Apreciat de 1 persoană

  4. dezideriududas zice:

    Deci înțelegerea e legată de provocare si de participare ( pag. 4 )…..Oare am fost indian in altă viață (și nu „m-am prins” încă…), sau voi fi ? Dacă nu există alte vieți, va trebui să mă limitez la asta…Mulțumesc pentru Cristian Todie – pag. 113. Întâlnirea cu el, cu toată relativizarea timpului de pe axele coordonatelor „luptelor piticești”…., mă face să mă gândesc din ce in ce mai mult la limite….

    PS : „27 martie 2017
    Multumesc Cristian. Voi comunica oficial cu ICR in prima etapa. Am de relationat de urgenta mai multe resurse….Deocamdata trebuie sa-ti spun ca insistenta ta cu Ghenie ( fisierul atasat… ) aproape ca a depasit castigul „dupa Einstein”….In max. 1-2 zile trimit emailul catre ICR / d-na Elena Nasta ( indicata de d-nul Boroianu ). Dupa cum iti spuneam, ca aplicatie, voi face si o extensie a propunerii tale cu Cazinoul, care va intersecta oarecum viziunea d-lui Boroianu despre viitorul Europei ( ideea cu Institutele Culturale europene…). O voi prezenta insa initial acelui profesor universitar care imi spunea ca initiativa lui ( oarecum asemanatoare cu a ta de acum ) de prin anul 1970, era marcata de faptul ca acea societate era inchisa. Iti reamintesc, i-am raspuns ca, tinand cont de obiectivele noastre ( dezvoltare, investitii…), societatea e la fel de inchisa si acum….”

    Apreciat de 1 persoană

  5. Virgil zice:

    Ohooo de cand nu l-am mai vazut pe Fulcanelli . Welcome back Domnule 🙂
    Revista am rasfoit-o si asa cum spuneam cu alta este numai buna de citit intr-un „rocking chair” cu un pahar de wisky si cu o pipa. Cum m-am lasat dse tot de fumat scot din recuzita ultimul articol 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Virgil zice:

    pentru cei care prefera forma clasica
    https://smokefx.ca/product/e-pipe-kit/

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

