Parisul de la 1900 încoace…


paris-in-one-day-sightseeing-tour-in-paris-130592

Am mai postat asta acum vreun an, dar cum mi-a revenit și încă din două surse – scriitoarea Vasilica Ilie și compozitorul Laurențiu Ganea – mă gîndesc că trebuie repostată! Sînt două planuri ale Parisului – primul, foarte detaliat, marchează sute din obiectivele sale cele mai importante. Poate fi parcurs sistematic, aleatoriu sau urmărind diverse trasee. Pot fi și căutate obiectivele cu ajutorul unui motor de căutare. La fiecare monument marcat, veți găsi ilustrate de epocă, dar și imagini din zilele noastre, ceea ce vă permite să comparați schimbările. Cel de-al doilea plan cuprinde toate podurile din Paris… Enjoy!

http://paris1900.lartnouveau.com/accueil.htm

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Parisul de la 1900 încoace…

  1. vasilegogea zice:

    …măcar așa mai revăd și eu Parisul…
    …grazie!…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mihaela Grancea zice:

    Multumesc. E o minunatie, am inceput sa ma plimb.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Vasilica Ilie zice:

    Mulţumesc, îmi aduc aminte că m-am plimbat virtual prin Paris acum un an prin intermediul link-ului de pe blogul dv. Dar, întrucât am primit de curând pe e-mail link-ul, am trimis la mai multe persoane, inclusiv dv., cu multă plăcere. Este bine că l-aţi postat ca să bucuraţi şi alte persoane.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

