Vitalie Vovc – Săptămîna în care m-am plictisit de tristețe


Nu cred că fratele Vitalie e consolat de faptul că stări similare mă apucă și pe mine cel mai adesea cînd trebuie să mă ocup de viața publică de aici. Pînă la urmă, vorba căntecului, „noi sîntem români” și este imposibil ca lucruri să nu semene, iar reacțiile asemenea. „Plictis, Domnii mei, plictis, tristețe mare și lipsă totală de inspirație”. Cu primele caracteristici sînt de acord, nu și cu ultima. Mă tem că fără oleacă de inspirație, ne-ar fi imposibil pînă și să mai apăsăm cu degetele pe taste… Dar sentimentul de zădărnicie este, fără îndoială, blocant de la un punct încolo…

vovc

http://www.vitalie-vovc.com/2017/03/saptamana-in-care-m-am-plictisit-de-tristete.html?utm_source=_ob_email&utm_medium=_ob_notification&utm_campaign=_ob_pushmail

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vitalie Vovc – Săptămîna în care m-am plictisit de tristețe

  1. angelicabutnarasu zice:

    Da bini ca v-ati plictisit a tristete doar o saptamina, si n-ati dat in sictir, s-au in sentimentul zadarniciei, vorba L.A.-eului care se poate bloca[ D-ne fereste], de la un punct mai incolo…Frumos si mobilizator, articol, Dl-e Vovc! Ei da, lumea inainteaza intr-un ritm anume, vorba lui LA, noi suntem romani, inaintam intr-un dans de tango ba patimas si razboinic, ba tandru linistitor…totul se repeta ciclic. Informatii, informatii, traim si ne hranim cu ele, unele te si pot ucide, dau emotii, doar ne hranim cu emotii! D-L Vovc se refera la starea natiei si cea universal politica, desigur, este misiunea dumnealui personala sa ne lumineze ca,,-n Universul nostru dens si mic, ursii maninca, si nu fac nimic…s-au fac variatiuni pe aceeasi tema…Cit despre plictisul personal, nu exista! De-as avea miini cit Zeita Kali…am inspiratie, creativitate si pasiuni, non stop, legiuni de prieteni, prea multi, nu strica da le traiesc si viata lor ascultidu-i, am 2 intr-una vieti ! Ce bine-i de mine, doar lenea-i mare,am si o definitie personala, -Lenea-i un instinct de conservare, nu cumva sa obosesti in avans!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dana (Mara) zice:


    o pauza de cafea.
    O zi minunata!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

