Sorin Antohi despre Ontologiile etnice românești. Filmul


 

Acum cîteva zile, cînd am anunțat această conferință, îmi exprimam regretul că nu voi putea asista, dar și speranța că Sorin Antohi va elabora un text scris pe tema cu pricina. Văd că a venit în întîmpinarea dorinței mele chiar mai repede decît mă așteptam – a fost postat filmul conferinței! Să fie primit! Văd că nu mă înșelam, SA este unul dintre foarte puținii autori români care poate aborda această temă sine ira et studio…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sorin Antohi despre Ontologiile etnice românești. Filmul

  1. d.p. zice:

    Cind, in studentie, Sorin ii ironiza pe Noica si Liiceanu puteai sa te gindesti la nonconformism, desi, in epoca, nonconformismul nostru avea alte tinte (profesoara mea de romana tocmai ne povestise, in clasa, emotionata, intilnirile, din studentia ei, cu Mihai Beniuc si apoi cu Maria Banus, cei mai mari poeti). Poate ca Sorin a fost salvat de ïntimplarea” ca nu a scris niciodata poezii.
    (Din pacate, nu se aud f.bine multe cuvinte, in ac. conferinta, mai ales la sfirsitul unor fraze.)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dana (Mara) zice:

    Multumiri, interesant. Am fost inspirata sa ascult in casti si se aude bine.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

