Youth/ La Giovinezza/ Tinerețe, 2015


Watch-Youth-Online-2016-British-Movie

Un excelent film de Paolo Sorrentino (scenariul și regia) cu o distribuție de zile mari, în care numai la prima vedere îi regăsim pe Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz, Paul Dano, la a doua pe Jane Fonda, iar la a treia și pe Mădălina Ghenea, în propriul său rol, mă rog în Miss Universe… Mulțumesc Dnei Mihaela Grancea pentru semnalare. Nu-l văzusem și văd că îmi place, de vreme ce-l postez înainte de a se încheia! Mai mute informații în prezentarea de pe IMDb

http://www.imdb.com/title/tt3312830/?ref_=nv_sr_1

Iar aici filmul subtitrat în română

http://filmehd.net/youth-2015-filme-online.html

youth

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Youth/ La Giovinezza/ Tinerețe, 2015

  1. Mihaela Grancea zice:

    Este explicit, dar intotdeauna ceva iti „scapa”. Muzica este obsedanta. L-am vazut de 3 ori si „imi place, imi place…”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

