Bucovina Literară, 1 – 2, 2017


De la linkul de mai jos, poate fi descarcat primul număr pe acest al al revistei sucevene, cu un sumar interesant și echilibrat, ca de obicei. Revista e în format pdf. Mulțumesc redactorului șef, Ovidiu Vintilă, pentru expediere. La rubrica mea, Chipuri și priveliști, este publicat articolul meu despre romanul Fiul Umbrariei de Ion Fercu, despre care, mai pe scurt, am dat seama și aici nu de mult.

216211mare-e1441644065317

 

revista web

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bucovina Literară, 1 – 2, 2017

  1. vasilegogea zice:

    …te-am citit, maitre! pe mine m-ai convins, mai rămîne să găsesc cartea!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ion Fercu zice:

    Daca-mi dati o adresa, trimit eu cartea…
    I.F.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

