A fost o lansare plăcută…


DSC02216

Ba chiar foarte plăcută! Mă refer la lansarea despre care scriam acum cîteva zile, a volumului de povestiri (sau roman indirect, cum spuneam atunci) Misterul mașinuțelor chinezești de Florin Irimia. Evenimentul s-a petrecut de la 18, 30 la Librarium, în fața unei asistențe numeroase și în cea mai mare poarte tinere și feminine! L-am invidiat chiar puțin pe Florin. Deci, lumea multă, vorbitori buni – și nu m-aș exclude din listă! -, pe deasupra o atmosferă generală plăcută, la care a contribuit și modul în care este aranjată librăria și spațiul său de lansări. Autorul a și citit una din frumoasele povestiri ale volumului, poate pe cea mai lungă, dar n-am sesizat să se plictisească cineva. Publicul, un pic timid probabil, n-a chinuit autorul cu întrebări – și nici pe noi! -, în schimb l-a solicitat intens cu autografele!

DSC02215

DSC02219

DSC02220

DSC02221

DSC02223

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la A fost o lansare plăcută…

  1. Vasilica Ilie zice:

    Sincere felicitări, tuturor: autorului, vorbitorilor, auditorului.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vasilica Ilie zice:

    …şi fotografului: au ieşit nişte poze superrrr!

    Apreciat de 1 persoană

  3. d.p. zice:

    Ma bucur pentru Florin si pt. prezentatori si-mi pare rau ca nu am putut ajunge aseara.
    Un autor si un volum care merita intreaga atentie !

    Apreciat de 1 persoană

  4. d.p. zice:

    da, si mie mi-ar fi placut si am sperat ca voi ajunge pina in ultimul moment. Tu si Florin Irimia meritati sa fiti intiniti.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

