Vali Boghean, un interviu acordat lui Radu Lupașcu…


…pentru artasunetelor.ro și pentru cel de-al treilea volum din seria Intervuri rock. Eu am o scurtă prezentare a lui VB. Să nu uităm că azi, Vali Boghean Band are concert la Paris. Să-i ținem oumnii pentru un binemeritat succes. Deci, pumnii strînși la ora 4 p.m./ 5 p. m. ora noastră!

VBB Paris

http://www.artasunetelor.ro/Interviu_cu_Vali_Boghean.html

Vali Boghean 2

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vali Boghean, un interviu acordat lui Radu Lupașcu…

  1. Vitalie Vovc zice:

    fost-am ieri. varsat-am lacrimi… si tare m-am bucurat sa-l revad pe Valy!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

