Alliel – ce voce!


O să postez două cîntece cu interpretul francez Israel Alliel – primul este un fel de hip-hop produs de Elan Cohen, cel de-al doilea e cu totul altceva! Le postez împrună ca să auziți un voce cum n-am auzit de multă vreme! Pe YouTube, dacă vă place, mai sînt și alte cîntece…

http://fr.israelvideonetwork.com/am-israel-hai-alliel-clip-video-officiel/?omhide=true

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Alliel – ce voce!

  1. angelicabutnarasu zice:

    Ce bine-i a sta pe inserat dupa o zi de truda, asa, intr-un cot, sa asculti vocea asta, Alliel, n-am auzit de el…As face un TV cu trupe si voci nestiute, din lumea larga…Tulburatoare inflexiuni in voce, sensibila, grava, profunda, cultivata si versatila, Ar putea cinta orice! Da, doua piese total diferite prin registru, ritm si abordare…mi-ar place sa aiba o trupa rock! O voce de zile mari! Merci, Liviule!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vasilica Ilie zice:

    Superbă voce! Nici eu nu l-am ascultat până acum. Mi-au plăcut amândouă melodiile. Mulţumim frumos!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ion Fercu zice:

    Inedit pentru auzul meu…. Minunat! Multumiri!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

