În week end (2). Rîdem pe mai multe voci!


Pentru că bancurile sînt diverse, dar foarte bune toate! Cu mulțumiri scriitorului Dorel Schor. Poza e cu PSD-ul portughez, dar e potrivită și pentru al nostru. Îi mulțumesc compozitorului Laurențiu Ganea…

0psd

Sfârşitul Lumii a ajuns şi în România. A privit în stânga, a privit în dreapta…
– Mi se pare că am fost deja pe aici! – a spus el şi a plecat mai departe.

––

– Cum poti rani un barbat doar din cuvinte?

– Ii dai cu dictionarul in cap.

––

Prietenii de pe facebook sunt ca pixurile. Ai 100, dar numai unul scrie!

––

Astrologii au anuntat ca, indiferent de zodie, daca ai fost prost in 2016, ai toate sansele sa ramai la fel si in 2017

––

La piaţă:

– Nu vă supăraţi, roşiile sunt româneşti?
– Da’ ce, domnu’, vreţi să vorbiţi cu ele?

––

I: Care sunt cele mai raspandite si mai agresive rozatoare din lume?
R: Invidia si gelozia.

––

– Iubire, sunt însărcinată! Ce ai vrea să fie?
– O glumă?

––

Un caine merge prin desert si spune: Daca nu gasesc un pom, fac pe mine!

––

I: – Cand stie nevasta cu exactitate unde-i este sotul?
R: – Cand este vaduva!

––

Ea:- Eu nu vreau să mă căsătoresc cu un zgârcit ca tine! Poftim inelul!

El:- Unde e cutiuţa?
––

– Bunicule, bunicule, tu stii sa faci ca mierla?

– Hmm, nu stiu…dar de ce?

– Tata a zis ca o sa fim bogati cand ai s-o mierlesti.

––

Frizerul il intreaba pe client :
– Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
– Gratis !

––

Culmea somnului: Sa te culci la 1 si sa te trezesti la altul.

––

Suna blonda la CFR:
-Imi spuneti va rog cat face trenul din Tg.Mures pana in Bucuresti?
-O secunda…
-Multumesc!!!

––

I: – De ce danseaza blondele la semafor ?
R: – Cred ca-i discoteca!!!

––

I: – De ce pe ecranul calculatorului sunt doua urme de picioare?
R: – l.O blonda a incercat sa intre pe internet.

––

5 blonde stau sub o umbrela mica, dar nici una nu se uda.
De ce?

Nu ploua!

––-

– De ce a crescut numărul de accidente în România?
– Pentru că şoferii de azi circulă cu viteza de mâine pe şoselele de ieri.

––

– De ce nu-l daţi afară pe beţivul ăla căzut sub masă? Vă strică imaginea!
– Este cel mai bun client al nostru, de câte ori se trezeşte, achită iar nota de plată.

––

– Cum iti merge ?
– Foarte bine ! Acum trei luni mi-am facut o asigurare pentru accidente si de atunci am fost calcat de trei ori de masina.

––

– In Italia nu vrei sa te duci, in Spania nu vrei sa te duci, fotbal nu joci, manele nu canti ! Ce vrei sa faci in viata ?… Poate iei Bac-ul sa ne faci de ras in tot blocul !

––

– Ai facut închisoare?
– Nu, cand am ajuns eu acolo era gata facuta.

––

Ce prostie, cică „Spune NU drogurilor”. Păi, dacă ai început să vorbeşti cu drogurile, înseamnă că ai spus deja DA…

––

O femeie vine la preot și se plânge că soțul o înșeală. Preotul îi spune:
– Nu cred una ca asta, el, așa om cumsecade…
– Da părinte, păi uite, am și dovada – și scoate o pereche de chiloți femeiești.
– Bine, am să-l chem și am să discut cu el, iar chiloții ia luat în semn de dovadă și i-a pus în buzunar.
Ajunge el acasă, copilul cere niște mărunțiș pentru înghețată, iar deoarece mama nu avea mărunt, preotul îi spune:
– Maria, ia din haina mea, că pare-se că aveam ceva mărunt.
Se duce Maria, băgă mâna în buzunarul hainei și când acolo, găsește chiloții, îi ia, se apropie de soț și-l sărută, el nedumerit de cele întâmplate și mai ales de reacția ei, a amuțit, gândindu-se cum să-i explice neînțelegerea, iar ea:
– Nu știam dragule că mă iubești așa tare, încât și chiloții mei îi porți cu tine.

––

– Ce-ai păţit la ochi?
– De la o răceală!
– Păi cum aşa?

– Am tuşit la una în dulap şi m-a prins soţul ei…

––

– I-am cumparat soacră-mii un sejur în India …
– De la ce firmă?
– „Turist”.
– Ăştia sunt şarlatani. Te duc pe aeroportul din New Delhi şi te lasă acolo…
– Aşa am auzit şi eu…

––

 

 

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

