Andrei Vieru cîntă Bach…


avieru-2

…două scurte momente muzicale, cum spune pianistul. Scurte, dar fermecătoare, cum putem auzi cu toții!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Andrei Vieru cîntă Bach…

  1. Mihaela Grancea zice:

    Variations Goldberg …le canta grozav. Am cautat pe net si am ascultat.
    Multumesc si pentru cele doua momente care te determina sa cauti si alte videos in care interpreteaza….

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Azi, dupa o noapte alba, muzica postata de tine o consider reteta terapeutica recomandata de psihologul din tine, prietenii din noapte m-au cam obosit, certindu-se pe endorfine- daca se regenereaza, ori ba, da mi-e tare bine ascultind pianul care face parte din viata mea, imi amintesc de copilaria fara griji, ce parea eterna cu parintii ce se iubeau si ma iubeau, sunetele suave si zilnice ale lectiilor de balet ma insotesc si azi, a nostalgie, degetele mele agile si inteligente s-au jucat indelung pe clapele lui… incintatoare muzica, talentat artist !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

