Iar rîdem (6). Politice și civile…


Cu mulâumiri scriitorului Dorel Schor pentru ambele grupaje…

6-646x1024

 

 

– John

– Da, sir!

– Unde este cainele?

– Facea politica si l-am impuscat!

– Cum ti-ai dat seama ca facea politica?

– Manca rahat in gradina.

 

 

 

 

Un parlamentar roman s-a dus astăzi la serviciu si nu a dormit deloc in semn de protest!

Liechtenstein, ultimatum catre Rusia : Daca nu retrageti trupele din Ucraina, va dam unfriend si ban pe Facebook.

 

 

Cele mai înfricoşătoare cuvinte:

– Sunt de la Guvern şi am venit să vă ajut!

 

 

 
Politicienii nu mai dau banii pe analize medicale: “În arestul DNA afli mai repede bolile de care suferi!”

 

 

 
Frizerul pușcăriei către Videanu:
– Cum doriți sa vă tund?
– Cu bordură, bineințeles!

 

 
La scoala invatatoarea il intreaba pe Bula:
Bula ce este un summit?
Bula se concentreaza putin si raspunde: summitul este o reuniune cu toti presedintii tarilor NATO, care vin cu ideile lui Trump si pleaca cu ideile lui Putin.

 

 

 
Iepurasul si gagica-sa iepurica sunt urmariti de mai multi câini. În ultimul moment reusesc sa se ascunda într-o gaura în pamânt. Prietena sa spune:
-Ei si acuma ce facem?
-Foarte simplu, spune iepurasul, stam aici pâna le suntem numeric superiori…

 

 

 

În ciuda celor văzute pe trotuar nu aș putea să definesc românul ca având un caracter flegmatic.

 

 

 

 

 

Maxima:
Sala Parlamentului sta mai mereu goala…
Inca o dovada a faptului ca politica e o curva.

 

 

Un om era pe moarte.
Si moartea ia zis sa se dea jos.

 

 

 

 

Sprijin neașteptat al Guvernului pentru rezolvarea problemei pensionarilor din România: S-a lansat programul Prima Coasă!

 

****

Vă place sau nu, dar cel mai bun dulap pentru haine rămâne scaunul!!!

****

Respectaţi-vă părinţii!

Ei au terminat şcoala fără Google şi Wikipedia…
****

Şapte ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la şcoală!

****

Maricica se gîndea:

– Mă simt atât de singură……am nevoie de o companie……de preferat să fie una de petrol!
****

 – Meditaţie : – În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbinţi şi poţi să te frigi, iar ultimele sunt reci şi eşti şi sătul …
****

Un poliţist opreşte o blondă pentru viteză:

– Permisul de conducere vă rog!

– Cine să vă mai înţeleagă? Ieri mi l-aţi luat şi azi vreţi să vi-l arăt!
****

– Ce ţi-a zis nevasta cînd te-ai întors tîrziu de la chef?

– Nimic, oricum trebuia să-mi scot dinţii din faţă…
****

Doi amici:
– Am auzit că te-ai însurat, de ce?
– Nu mai voiam să umblu pe la alte femei.
– Şi acum?
– Acum vreau!
****
– Tată, tu te-ai însurat la biserică ori la starea civilă?
– La beţie, dragul meu, la beţie.
****

– 

Dacă o femeie nu se descurcă cu banii, înseamnă că are o problemă financiară. Dacă un bărbat nu se descurcă cu banii, el este un incapabil, un ratat, un neisprăvit.
****

Anunţ:
Vînd rochie de mireasă cu toate accesoriile: mănuşi, voal, soţ, probleme, dureri de cap, undiţă, prieteni…
****

Conform statisticilor 93% din oameni cînd spală vasele, se gandesc: … mai e şi tigaia!
****

Învăţătoarea de la clasa a doua vine după recreaţia mare şi îi întreabă pe copii:
– Ce aţi făcut în pauză?
Gigel, care era mai răsărit, ridică mâna:
– Eu m-am jucat în cutia cu nisip.
Învăţătoarea, ca să dea un exemplu, spune:
– Bravo Gigel! Uite, dacă scrii frumos pe tablă fără greşeală cuvântul nisip, poţi pleca azi cu doua ore mai repede acasă.

Gigel merge la tablă şi scrie frumos şi caligrafic cuvântul NISIP, fără greşeală.
– Bravo Gigel, poţi să pleci azi cu două ore mai repede acasă – spune învăţătoarea.
Apoi, învăţătoarea se întoarce către Petrică şi îl întreabă:
– Tu Petrică, ce ai făcut în pauză?
– Eu m-am jucat cu Gigel în cutia cu nisip!
– Perfect, dacă scrii frumos pe tablă cuvântul CUTIE poţi pleca şi tu cu două ore mai repede acasă.

Merge şi Petrică la tablă şi scrie frumos şi îngrijit cuvântul CUTIE, absolut fără greşeală.
– Bravo Petrică, şi tu poţi pleca astăzi cu două ore mai repede acasă.

În sfârşit, învatatoarea se întoarce către Janosz, şi îl întreabă şi pe el:
– Tu, Janosz ce ai făcut în pauză?
– Eu vrut joci şi el la băieţii cu nisip, dar ei nu fost drăguţi la Janosz şi spune: „meri în pana mea de bozgor!”
– Vai, dar asta este o discriminare a unor minorităţi naţionale cu influenţe negative asupra psihicului unui copil.

Uite, dragă Janosz, dacă scrii frumos pe tablă „discriminare a unor minorităţi naţionale cu influenţe negative asupra psihicului unui copil” poţi şi tu să pleci cu două ore mai repede acasă…

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Iar rîdem (6). Politice și civile…

  1. magda ursache zice:

    Primele,cele politice, fac parte din categoria haz de necaz sau de nehaz.magda u.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Păi, Magda, dacă nici haz nu am mai face, am fi pierduți cu totul!

    Apreciat de 1 persoană

  3. mihaidg zice:

    câteva chiar bune

    Apreciat de 1 persoană

  4. Horia zice:

    Bune!
    Pe alea cu politica si cu iepurasul – le dau mai departe

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mihaela Grancea zice:

    Multe…am retinut povestea cainelui

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

