Să rîdem (3). Bancuri rele…


…dar bune. Cu mulțumiri scriitorului Cezar Straton. Iar pentru textul-ilustrație, scriitorului Ion Fercu.

17021614_1826111894304864_2093620214206264927_n

Un preot urcă scările. La etajul 1, miros de grătar, la 2 – miros de chiftele. -E vineri, băi păcătoşilor! Arde-i, Doamne! Mai urca inca unul si ajunge acasă: ficăţei la cuptor cu mămăligă. -Am glumit, Doamne, iartă-i!

 

O colegă a intrat peste mine la baie , dar a zis că n-a văzut nimic; …. acum mă gândesc dacă asta e de bine sau de rău.

 

In fiecare dimineata ma invart in acelasi cerc vicios: pentru a-mi face o cafea trebuie sa ma trezesc, iar pentru a ma trezi trebuie sa-mi fac o cafea…

 

Ştiţi ce ar spune prima soacră ajunsă pe Lună ? – Exact cum mă aşteptam, praful de două degete !

 

Fiecare dintre noi ştie câte ceva despre femei. Ca să împiedice crearea unei baze comune de date, femeile ne dau foarte rar voie la bere cu băieţii.

 

Se întâlnesc doi prieteni. Primul îl întreabă: – Ce mai faci? Cum mai trăieşti? – Ca în poveşti! – Adică? – Soţia – e Vrăjitoarea cea Rea, soacra – Muma Pădurii, socrul – Căpcăun, în schimb vecina e Ileana Cosânzeana şi soţul ei e Dănilă Prepeleac!

 

Un sofer ardelean a fost prins de radar cu 224 km/h pe autostrada Transilvania. S-a mai dus un mit. Urmeaza stirea “bomba” ca in Moldova nu se mai bea alcool.

 

Ultima oră: Guvernul a reuşit să vândă CFR Marfă! Investitorii au venit cu căruţele şi bomfaierele să-şi ia achiziţia.

 

– Doctore, se plange un mos de 80 de ani, deja nu mai pot sa am treaba cu nevasta-mea! – Pai, de, tataie, la varsta matale… Da’ mai poti face un singur lucru. Solutia este sa mananci paine multa, asa, vreo 10 paini pe zi. A doua zi se duce omul la alimentara si cere 10 paini. Vanzatoarea intreaba uimita: – Tataie, dar ce faci matale cu atata paine intr-o zi ? Ca pana maine se intareste… – Chiar ??? Așa de repede ?

 

Soţul şi soţia seara în pat. Soţia: – Dragul meu, ştii, hai să facem dragoste, aşa ca în internet, ştii site-ul ăla… Soţul bucuros, nici nu o lasă să mai zică ceva, o ia, o face, o întoarce, iar şi iar şi cu finalizare şi cu tot tacâmul… Soţia, şocată: – Dragul meu, se pare că ne uităm la site-uri diferite…

 

Pe mobil – SMS-uri : El : unde esti, scumpo ? Ea: ies acu’ de la coafor, m-am facut blonda! Tu unde esti? El : Hâc, ies acu’ de la bar, m-am facut praf !

 

Ginerele îi zice soacrei: – Mamă, lăsaţi-mă să vă ajut, voi împacheta eu paraşuta dumneavoastră !

 

Bărbatul citeşte o carte, femeia citeşte un ziar. – Uite, dragă, ce scrie la ziar: un bărbat s-a cunoscut cu o femeie, în aceasi seară s-a însurat cu ea, iar a doua zi de dimineaţă deja a sugrumat-o! – De, noaptea e un sfetnic bun…, mormăie bărbatul, fără să-şi ridice ochii de pe carte.

 

Soţul: Ce să-ţi cumpăr ? Soţia: Încă nu ştiu, dar să fie două !

 

– Cat costa rochia aceea albastra ? – 100 de lei, doamna ! – Vai ! Dar cea rosie ? – Vai, vai, vai !

 

Cand nevasta tace, sa n-o-ntrerupi.

 

Ce bine de marinar: gagica il asteapta intotdeauna in port. Ce bine de soferul de tir: gagica il asteapta intotdeauna in parcare. Ce bine de aviator: gagica il asteapta intotdeauna in aeroport. Si numai gagica e obosita rau: ba in port, ba in parcare, ba la aeroport!

 

Singurii caini care au caștigat in seara derby-ului au fost ăia de la Românii au Talent!

 

Sotul, aflat in delegatie, ii scrie sotiei: – Draga, nu exista femeie mai grozava decat tine pe lumea asta! Aseara m-am convins inca o data !

 

Un mic sfat: nu spune niciodata „sunt inconjurat de prosti!” S-ar putea crede ca tu esti nucleul.
 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

