Oscar 2017 – Arrival/ Primul contact, USA, 2016


Un film SF cu opt nominalizări la Oscar, pentru categoriile: film, regie, scenariu adaptat, imagine, editare film, editare sunet, mixare sunet… Mie mi s-a părut interesant.

arrival

https://f-hd.net/arrival-primul-contact-filme-online-2016-hd/

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Oscar 2017 – Arrival/ Primul contact, USA, 2016

  1. Vitalie Vovc zice:

    un film foarte bun, parerea mea. chiar daca internautii (unii) au râs de caracatite, filmul este despre altceva. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mihaela Grancea zice:

    Mii de multumiri! A fost fascinant. Imi aduc aminte de fascinatia pe care am trait-o la Close Encounters of the Third Kind (1977). Eram in primul an de facultate, primul semestru. . Evident, acest film este mai interesant. E profund. Zilele acestea regretam ca nu stiu matematici superioare, ca m-am ratat „ocupandu-ma” de istorie. Daca in adolescenta oamenii imi pareau interesanti, deoarece erau reali, palpabili… acum cred precum Einstein ca poti comunica cu divinitatea in limbaj matematic. Dar, inca, acest „limbaj” nu a fost descoperit.Si viziunea despre timp… Si uite asa ne întoarcem (un pic) la filosofia clasica greaca…
    De ce caracatite… am citit ca sunt animale f inteligente. Cele din oceane traiesc in adevarate colonii structurate social….

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mihaela Grancea zice:

    Da, asa se spune….eu nu invatam la mate, in liceu. Devoram literatura si filosofie. Dar, s-a intamplat „sa ies la tabla” si porfu mi-a spus sa rezolv o ecuatie…si cum nu invatasem mare lucru (citeam de doua zile Hesse, Jocul ca margele de sticla, eram nauca)… mi-a venit o idee… si am aplicat-o. Profu i-a spus „formula lui Grancea…”
    …dar, de când ma stiu am fost obsedata de astronomie, fizica….am zis ca daca ajung la pensie o sa ma apuc sa reiau matematicile.
    Si tot legat de caracatite….se justifica si prin nevoia de a prezenta o maniera deosebita de a scrie intr-un limbaj extraterestru…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

