Rîdem în w end (1). Selecția săptămînii…


Cu participarea Dlui Dumitru Ion, primele două, a compozitorului Laurențiu Ganea și a scriitorului Dorel Schor… Cu un desen de actaulitate de Cristian Topan.

rezist-parnaie

Un barbat intra intr-un magazin de vopsele. Vanzatoarea il intreaba:
– Cu ce va putem servi?
– Nu va suparati, as vrea o cutie de vopsea verde, cea mai buna pe care o aveti.
– Cum sa ma supar? Platiti si va dau, nici o problema.
Plateste omul, isi primeste vopseaua, apoi spune:
– Nu va suparati, as vrea si pensula pentru vopsit, cea mai fina pe care o aveti
– Cum sa ma supar? Platiti si va dau, nici o problema.
Plateste omul, isi primeste pensula, apoi:
– Nu va suparati, as vrea sa-mi vopsiti p**a in verde.
– Cum sa ma supar? Platiti si vi-o vopsesc, nici o problema.
Plateste omul, vanzatoarea i-o vopseste in verde, apoi el da sa plece, dar vanzatoarea striga dupa el:
– Nu va suparati, de ce ati vrut sa va vopsesc p**a in verde?
– Pai… deseara am nunta si viitoarea mea sotie spune ca n-a vazut p**a in viata ei. Si sa vezi ce omor ii dau daca ma-ntreaba de ce-i verde!!

 

Iisus: – Unul din voi o să mă trădeze!
Oare cine dintre voi va fi acela?
Toma: – Am să fiu eu, Învățătorule?
Petru: – Am să fiu eu, Învățătorule?
Matei: – Am să fiu eu, Învățătorule?
Iuda: – Altă întrebare!

 

Un englez, un francez si un roman se lauda cu nevestele lor:
Englezul: – Sotia mea este o lady, este deosebit de frumoasa, toata lumea intoarce capul dupa ea, iar eu ca un lord, i-am cumparat trei masini Jaguar, Mercedes si Rolls Royce, iar pentru fiecare masina i-am asortat cite o haina de blana. Nu va spun asta ca sa vedeti cit de bogat sint eu, dar ca sa va dati seama ce
lady este nevasta mea…
Francezul: – Sotia mea este deosebit de frumoasa si atragatoare. In afara de mine mai are cinci amanti… Nu va spun asta ca sa vedeti cit de libertina este nevasta mea, dar sa va dati seama cit este de frumoasa, ca in afara de mine mai sint inca cinci barbati inebuniti dupa ea.
Romanul : – Maria mea are un cur mare… Placerea mea este sa-i dau una peste cur dimineata cind plec la serviciu, ca-i tremura carnea uite-asa. Si cind vin de la serviciu inca mai tremura carnea pe curu ei… Nu va spun asta ca sa vedeti cit este de mare curu Mariei, ci cit este de scurta ziua de munca la noi…

 

Directorul unei fabrici le propune muncitorilor sa lucreze in fiecare zi mai mult cu o ora pentru a creste productivitatea.  Apoi ii intreaba pe angajati daca sunt de acord.
Ionescu : Eu propun sa se lucreze cate 10 ore pe  zi pentru a mari profitul companiei.
Popescu: Eu zic ca putem lucra chiar 12 ore pe zi, pentru ca trebuie sa ajungem cat mai repede la nivelul concurentei.
Vasilescu: Am putea sa lucram 16 ore pe zi, suntem obligati sa ne facem  datoria.
Gheorghe : Eu propun sa nu mai plecam acasa deloc. Pentru ca acasa ne intalnim cu nevestele si riscam sa se nasca  tampiti ca Ionescu,
Popescu, Vasilescu!

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

