Dacă politicienii ar fi pisici…


 

…ar fi cu siguranță mai simpatici! Nu știu însă dacă merită! Să urmărim însă exercițiul de imaginație al Dlui Julien Caragea, care m-a contactat prin intermediul poetului Nicolae Coande. Înainte de poze, cîteva cuvinte explicative din partea dumisale:

„Demult răposatul co-băștinaș d-al meu, Ion Dianu, cioban amator și un mucalit reputat, „A prins și cârtițe albe, Păi ședea și trei ore în grădină (Că tot n-avea treabă) cu ochii pe mușuroi, și când se mișca pământul scotea cârtița cu bățul”, era vestit, printre multe alte trăznăi, Veneau oamenii special la el, să le „traducă” din reviste caricaturile, „Uite, ăsta e rusul. Și ăsta e neamțul. Iar ăstălalt di colea e americanu. Ei (adică puterea comunistă) nu știu. Dar eu știu”, spunea, cu un aer de cunoscător, și-și mai răsucea o țigară (De altfel era un om citit, niciodată nu răsucea o foiță fără s-o citească temeinic mai nainte), Așa și eu, încerc – ”

Mai întîi, un fel autoportret al autorului după o noapte de beție..

autorul-dupa-o-nopate-de-betie

Acum, premierul de facto al Guvernului, Liviu Dragnea

liviu-dragnea

Fostul premier Victor Ponta și, mai jos, președintele Iohannis

victor-pontaklaus

Călin Popescu-Tăriceanu în multiplele sale ipostaze politice și conjugale

calin-popescu-tarticeanu

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dacă politicienii ar fi pisici…

  1. Am zis ca azi nu vreau pe net, da pentru ca si eu am in ADN-ul meu angelic urme pisicesti, nu ma pot abtine, va arat acum, expresii numai bune de pus in rama, si sincer, politicienii ar fi fost mai bine asemuiti in figuri bovine[si nici cu aia], iar daca ar fi pisici, ciinii ar iesi in strada, la o demonstratie de forta…acum alegeti voi ce mita corespunde sefilor psd, ca aia-s multi… si boi.

    Apreciat de 1 persoană

  2. magda ursache zice:

    Eu îl prefer pe Marco Polo,cît despre dulăi si căţei,înapoi la clasici!magda u.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

