Rîdem, e week end (10). Bancuri, ziceri, învățăminte


Cu mulțumiri scriitorului Ion Fercu.

 fb_img_1485688872760

– Dragule, trebuie sa-i spui fiului nostru sa nu se insoare cu proasta aceea !

– Asta-i culmea, de parca pe mine m-a atentionat cineva…

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Barmanul: 

– Sotia dumneavoastra e superba, dar ce doriti de baut?
– Da-mi exact ce-ai baut si tu!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

I: Ce-i lipseste unei fete care are 10.000 de like-uri pe Facebook?
R: Hainele.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sotia ii spune sotului :
– Sa stii ca nu mai inteleg ! Mai inainte erai fericit daca reuseai sa ma vezi doar cateva minute pe zi !…
Sotul spune in barba :
– Si acum la fel …

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Maxima biroului: Telefonul nu sună niciodată când nu ai nimic de făcut.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bunicul catre nepot:

– Gandeste-te, eu la varsta ta deja lucram!
Nepotul raspunde :
– Gandeste-te tu ca eu, la varsta ta, inca o sa lucrez… 

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 – Auzi, tu ai vreun scriitor preferat?

– Da, este iubitul meu.
– Si ce scrie?
– Cecuri!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

E foarte greu să aștepți ca persoana potrivită să apară în viața ta… mai ales când cea nepotrivită arată al dracului de bine!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bulă le povestea prietenilor:
– Pot să spun că sunt un tip norocos.
– De ce?
– Păi nevastă-mea tocmai mi-a spus că pot s-o invit pe secretara mea cea fierbinte la noi acasă weekend-ul ăsta, să-i ofer ceva de băut şi apoi să fac dragoste cu ea cât poftesc…
– Chiar aşa ţi-a zis nevastă-ta?
– Mă rog, nu chiar cu cuvintele ăstea, ea a zis: „Mă duc la ţară la mama, aşa că va trebui să te descurci singurel weekend-ul ăsta”.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Naufragiaza un vapor. Un pasager se apropie inot de capitan si-l intreaba:
– Capitane, cat e de inotat pana la pamantul cel mai apropiat?
– Trei kilometri.
– In ce directie?
– In jos…!

  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Un avion rusesc se prabuseste in Alaska. Pilotul se salveaza, dar il prind  americanii. La sediul CIA, interogatoriu:
– Bai, tavarisci, ce sistem de radiolocatie folositi voi?
– Bai, tavarisci, ce sistem de propulsie aveti, bai?
– Bai, tavarisci, daca nu ne descrii aparatura de bord… te fac arsice! Îl iau doi malaci la tabacit, dar rusul nimic. Dupa o vreme, cand la un schimb de prizonieri ajunge rusul acasa, il intreaba colegii:
– Ia spune, Ivan, cum a fost in captivitate la americani?
– Bai, baieti, puneti mana pe carte si invatati aparatura de bord, ca daca va prind americanii si nu stiti, va tabacesc de trei ori pe zi!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Politistul care cerceta un caz de sinucidere, o intreaba pe secretara:
– Draguto, nu stii de ce s-a aruncat seful tau pe fereastra?
– N-am idee, dar era asa un om dragut si atent. Luna trecuta  mi-a cumparat  o blana, saptamana trecuta mi-a cumparat o masina sport, iar azi dimineata un inel cu diamant! Dupa aceea mi-a spus ca ar vrea sa se culce cu mine si m-a intrebat ce ii cer in schimb.
– Si ce i-ai raspuns?
– Ca aici in birou, lumea imi da de obicei 50 de dolari…

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Intr-un magazin intra un negru cu un papagal imens, colorat viu, pe umar. Vanzatoarea exclama uimita:
– Vai, ce frumos este! De unde il ai?
– Din Africa, raspunde repede papagalul.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

* Si barbatul casatorit poate fi fericit, totul e sa nu afle sotia!

 

* In jungla totul e comestibil. Si eu, si tu…

 

* Nu-mi mai merge netu’ prin wireless de doua zile. Cred ca bulangiu’ asta de vecin iar a uitat sa plateasca factura.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

– De unde vii la ora asta?

– Dar ce cauta barbatul asta in patul nostru?
– Nu schimba subiectul! De unde vii la ora asta?

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  * Culmea adolescentului rebel: sa locuiesti singur si sa fugi de acasa!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Seara, semiintuneric. Sotul intra rapid in casa, se arunca spre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
– Iubito, zice sotul aprinzand lumina, cum arat fara mustati?
– Aoleeu, tu erai ?!!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 – Gandeste-te, dragă, zece ani si nici o cearta!
– Stiu, laş ticalos ce esti!

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

* A te intoarce este un semn rau… Mai ales daca esti o femeie tanara, proaspat casatorita si n-ai fost acasa de 3 zile.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 * Deoarece Dumnezeu nu reuseste sa urmareasca totul, a creat babele si bancile din fata blocului.

  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

* La inceput n-a fost nimic. Apoi Dumnezeu a spus: Faca-se lumina! In continuare, tot n-a fost nimic, doar ca devenise vizibil.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Isteria e o boala vicleana; o contacteaza femeia, dar moare de ea barbatul.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

* Exista doua feluri de oameni. Unul spune mereu ce gandeste. Celalalt are prieteni.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Un barbat facea cumparaturi intr-un supermagazin cu un carucior in care era si baietelul sau de doi ani. Copilul plangea isteric.

Barbatul impingea alene caruciorul, spunand cu o voce linistita:
– Aproape am terminat, Cristi. Incearca sa nu plangi, Cristi. Viata o sa fie mai buna, ai sa vezi. Iti promit eu.
Copilul plangea mai tare, dand din maini si din picioare. Ajunsi la casa, barbatul zice:
– Incearca sa nu mai fii suparat, Cristi. O sa ajungem acasa curand. Totul va fi bine, Cristi. Copilul zbiera din toti rarunchii, aruncand produsele din carucior. Casierita, impresionata ii spune:
– Domnule, este extraordinar cat de bland si calm ii vorbiti baietelului dumneavoastra, Cristi !!!
– Pe baietelul meu il cheama Daniel, eu sunt Cristi…

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

O blonda in autobuz. Soferul anunta:

– Umatoarea statie “1 Decembrie”.
Blonda, panicata:
– Mai devreme nu se poate?!  

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Proverb canibal: Toti oamenii sunt la fel de buni.

  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Legea lui Franko privind locul de muncă: Dacă-ţi place ceea ce faci, probabil că faci ceea ce nu trebuie.

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Rîdem, e week end (10). Bancuri, ziceri, învățăminte

  1. angelicabutnarasu zice:

    Bune si instructive bancuri, o adevarata literatura de weeck-end! Iar daca te-a inscris mama de mic la Clubul Bravo, ai putea fi si tu un scriitor perfect si preferat, scriind si niste cecuri…da nu te ispitesc, uite o intimplare cu o prietena, care ar merge si la bancurile nr.8, si la cele 10. Dupa ce au divortat, fostul sot furios, ranchiunos si razbunator fiindca nevasta afirmase la divort ca ,,Nu a batut un cui, in casa asta,” cu ajutorul a doi vlajgani si a unui kg. de cuie,s-a razbunat batind si infingind temeinic cuie categorie grea, in tot apartamentul partajabil, cu ,,blood, sweet and tears”,pe usi, geamuri, parchet, mobila, pereti, pe frigider, si ulterior, pe certificatul de casatorie…dupa care de atita incodare truda si emotii, s-a internat la Spitalul psi. Iar fosta nevasta, i-a rastocmit pe cei doi zdrahoni, sa scoata cuiele…le-a adunat cu dragoste, a facut ciorba preferata a fostului sot, a pus-o intr-un vas etans plus cuiele si l-a vizitat la Spital cu o mare dulceata in glas…au ris amindoi, si pentru ca un popa i-a zis cu ochii pe dealuri,, Iarta-l taica, unul mai bun, nu gasesti,” s-au impacat, si traiesc si acum fericiti, platind la 3 banci rate lunare, vorba aia, au luat-o de la lingura, au totul nou prin casa, mobila, frigider, usi, parchet…ca ciorba reincalzita, grele datorii aduce, basca ca se mai si paruiesc uneori, dar privind cu tandrete la frigiderul cel nou plin doar cu buruieni, tin un minut de reculegere… s-au facut vegetarieni bietii de ei, de nevoie, acum sunt de-a dreptul intelepti…

    Apreciat de 1 persoană

    • Ha, ha, ha! Excelentă poveste. Mai puțin chestia cu cuiele, știu și eu doi oameni care s-au căsărit de trei ori, divorțind de două! Da, unul cu cealaltă!

      Apreciază

      • angelicabutnarasu zice:

        Pai daca n-ar fi fost cuiele la mijloc, popa nu i-ar fi spus cu blindete si ochii pe dealuri,, Iarta-l taica, unul mai bun ca asta, nu gaseasti,”si nu s-ar mai fi iubit atit de sanatos printre vegetatii, iar Bancile ar fi fost mai sarace fara a lor contributie lunar\ si pe la multi ani…nimic nu se pierde prin Univers, nici macar cuiele…da, totul se transforma…

        Apreciat de 1 persoană

      • N-am spus că nu te cred, am semnalat numai un caz in care s-au descurcat fără cuie, ba chiar de două ori!

        Apreciază

  2. angelicabutnarasu zice:

    Aha, scuze, am dormit aiurea azi noapte, Motanul meu fiind blacky si lunatec, s-a plimbat periculos pe balustrada balconului vorbind o poloneza perfecta, lucru ce a deranjat pe mine si pe porumbei, l-am pazit sa nu-l inhate pe cel alb, la care tin ca la ochii din cap…da ce poveste frumoasa si a ta, cu cei doi razgindei…da lasa, ca mi se potriveste si mie, cu V. a fost serial, intre cele despartiri, am trait intens si liber, de asta am si ce scrie acum, altfel m-ar fi tinut in virful patului, ca pe o bijuterie angelica…as fi ramas fara povestile vietii, da tot ne-am impacat …a fost un triller, de neuitat…

    Apreciat de 1 persoană

  3. DOAMNEI DANA'[MARA]-ANGELICA B.
    Asta nu-i o religie, doar stiti, este o capcana draguta intinsa cititorilor acestui blog, D-nul IGNATENCO fiind unul dintre cei mai mari parapsihologi ai lumii, Se ocupa cu cauze-efecte, adica mecanismele de indreptare a cimpurilor energetice, prin purificarea gindului si descifrarea karmica a faptelor noastre…este foarte greu sa-ti urmaresti gindurile, fiindca deseori in spatele unui gind, poate sta la pinda un alt gind, ce poate fi unul parazit sau strain…a urmari si purifica gindurile reprezinta o treapta inalta de constiinta, de studiu cu un Maestru spiritual. I-I stiu pe Ignatenco de vreo 25 de ani cind a fost tradusa celebra lui carte, la care e si periculos sa mergi singur pe drum…Felicitari pentru ,,noua religie,.; inteleg mesajul, da fiecare cu calea lui…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Dana (Mara) zice:

    Marturisesc ca eu astazi l-am descoperit. Sint sceptica pentru ca eu am o structura cred „blagiana”, nu imi imaginez prea curind o umanitate care sa ajunga sa recepteze numai mesajele pozitive. In teorie suna bine, imbietor dar sa ne gindim ca initiatii, „elitele” – cei care ating sau au impresia ca au atins aceste imperative sint o categorie privilegiata, ceilalti „neperformantii”, „nevrednicii” care nu se ridica la standarde, oare cum ar fi catalogati, vazuti si nevoiti sa traiasca intr-o societate care ar imbratisa si exersa o astfel de filosofie? Altfel profesorul impresioneaza prin privire si aspectul fizic tineresc la cei peste 70 de ani, ar fi multe de spus, abile aratarea „intimplatoare” la camera a semnelor grafice si a medaliilor – deja simbol parca a unei noi religii.
    PAX MAGNA – Lucian Blaga
    Lucian Blaga
    Copyright 2000-2012 by aboutromania.com. All rights reserved.

    link2romania

    Pax magna
    1895-1961

    Poetul Lucian Blaga (1895-1961)
    De ce-n aprinse dimineti de vara
    ma simt un picur de dumnezeire pe pamant
    si-ngenunghez in fata mea ca-n fata unui idol?
    De ce-ntr-o mare de lumina mi se-nneaca eul
    ca para unei facle in vapaia zilei?
    De ce in nopti adanci de iarna,
    cand sori indepartati s-aprind pe cer
    si ochi de lupi pradalnici pe pamant,
    un glas imi striga ascutit din intuneric,
    ca dracul nicaieri nu rade mai acasa
    ca-n pieptul meu?
    Pe semne – invrajbiti
    de-o vesnicie Dumnezeu si cu Satana
    au inteles ca e mai mare fiecare
    daca-si intind de pace mana. Si s-au impacat
    in mine: impreuna picuratu-mi-au in suflet
    credinta si iubirea si-ndoiala si minciuna.
    Lumina si pacatul
    imbratisindu-se s-au infratit in mine-ntaia oara
    de la-nceputul lumii, de cand ingerii
    strivesc cu ura sarpele cu solzii de ispita,
    de cand in ochii de otrava sarpele pandeste
    calcaiul adevarului sa-l muste-nveninandu-l.

    Apreciat de 2 persoane

  5. DOAMNEI DANA[MARA]
    Va raspund pe scurt-nu exista ,,categorii privilegiate, nevrednici sau neperformanti ; fiecare om are o vibratie unica, capabila sa aiba o atractie pentru o anumita forma de cunoastere, informatie o atractie de grup, as zice. Multi au o vibratie inclinata spre spre ezoteric, sunt mii de oameni si-n RO. care aleg yoga, arte martiale,, acupunctura s-au homeopatie, lucru incriminat de religie, reducindu-le la un singur cuvint, ,,secte.Greseala multora este ca necunoscind subiectul, amesteca credinta cu religia, pacatul fiind cel mai des invocat. Aiurea! nu exista pacat, tu ti-l incastrezi in mintea ta…asa mi-au spus, adevaratii calugari,toate sunt experiente numai bune de exersat, pentru a creste spiritual, ele sunt lectii, si primim note, nimic nu este intimplator, cind iti apare cineva in jurul tau si te atentioneaza suparator, chiar Dumnezeu ti l-a trimis, spre atentionare, tu doar alegi calea de a te regla…D-l Ignatenco este pur tehnic, si NU propune vreo religie,.. de habotnici, fanatici si intoleranti, sunt pline bisericile, de asta sunt sarmani si cersetori spirituali, tot cer, si cer de SUS, dar nu fac nimic pentru ei sa le creasca nivelul de constiinta, iubire si respect, de recunoastere a Ierarhiilor, de a scapa de birfe, rautate, minciuna si vicii…da, ei sunt lenesi spirituali, nu vor sa -si depaseasca limitele. Si nici nu ma straduiesc sa va atrag pe un teren necunoscut, dar vedeti, cu toata cultura Dv., a-ti scris o afirmatie gresita, fara sa cercetati subiectul…Cartea lui ,,Cum sa devii fenomen, se epuizeaza instant, de zeci de ani, mii de romani il cunosc, dar v-am spus, fiecare cu vibratia lui…Ceva mai usor de digerat pe aceeasi tema, ar fi DR. PSI. O.Dragos Argesanu, fost ,,elev,, a-l PR. Ilarion ARGATU, exorcist la Manastirea Cernica, Maestru REIKI, Maestru in arte martiale, recunoscut de forurile japoneze care i-au daruit cu onoare o sabie japoneza facuta dintr-un otel personificat. Deci, doua carti 1.Karma si dreptul divin [trezirea spirituala si constiinta de sine, de la sex la indumnezeire], si 2, Jumatatea mea, femeia. IL puteti gasi pe you tube, conferinte. Cu prietenie si intelegere, o angelica.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Dana (Mara) zice:

    Multumiri, sper sa nu va dezamagesc cu simplitatea mea, dar eu nu stiu cum ma am numai pe mine. Poate va amuza dar eu nu cred de exemplu nici in deochi, desi si aici in Israel lumea este superstitioasa, atit arabi cit si evrei. Cind imi sting carbuni o fac gindindu-ma ca carbonul din lemnul chibritului carbonizat are un efect benefic. Poate rideti, dar evreii veniti din tarile arabe sint foarte superstitiosi si adesea apeleaza la „trucuri de dezvrajire” din islam. Ma amuza sintagma care te tine la distanta „hamse hamse hamse” 555. Mai este acea numerologie pe baza alfabetului ebraic, cunoscind ebraica si araba, as putea face citeva „exercitii”, dar sincera sa fiu nu ma simt atrasa. Prefer sa contemplu frumusetile Gradinii Bahai fara sa ma gindesc ca au in spate o religie, o ideologie, un guru acolo la care se aduce cotizatie. Aici, in acest punct lucrurile degenereaza, la institutionalizare. Daca ma simteam atrasa, aici este un teren propice de studiu, la intersectia a trei religii plus curentul sincretic Bahai. Dar ma am pe mine si o spun cu umilinta, asa sint eu, consider ca daca ai un suflet bun nu te poate atinge nimic.
    Tot respectul pentru studiul dumneavoastra asa cum am deosebit respect si pentru cercetatorii devotati din diverse domenii.
    Numai bine, pace in suflet.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Din pacate, magia islamica exista, este reala, am intilnit aici, in RO, romance combinate cu ei, care au patit-o urit…iar pe Dv. daca D-zeu v-a trimis sa va preumblati prin gradinile lor, inseamna ca-i bine, iar daca detineti blindetea si nu stirniti invidia,sa traiti o suta de ani, printre maslinii lumii, sa fiti binecuvintata, na c-am descilcit-o si pe-asta, fara polemici patimase, har, Domnului!

    Apreciat de 1 persoană

    • Păi, ce sens ar fi putut avea polemicile pătimașe?

      Apreciază

    • Dana (Mara) zice:

      Aici urarea este si mai „optimista”, duios ironica – sa traiti 120 de ani – (mie u eshrin) sa ma fereasca Bunul Dumnezeu! Dar ma bucur de umbra de miere a maslinilor, am plantat multi in gradina. Nu sint acuma in floare, in schimb migdalii sint ninsi cu flori marunte iar lamiilor le pocnesc bobocii florilor aromate. Iar o ploaie binefacatoare a inviorat tufele de salvie, lavanda, rozmarin, busuioc, zatar, menta si muscate. Am aclimatizat cu succes cimbrul, dar cu molcomul leustean nu am avut succes (il ataca daunatori si nu vreau sa-l stropesc, in schimb cimbrul „se apara singur”) Este superba gradina, o ador, zidul casei este „baricadat” de copacei de rodie care sint febletea mea, nu mai este mult si dau frunzele cerate de un verde crud si florile creponate portocalii care se transforma in fructe magice, mici bijuterii cerate. Micile bucurii ale vietii.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

