Rîdem, e week end (5). Cu medici


Ultimul e însă cu posibilă vătămare corporală gravă! Cu mulțumiri scriitorului Constantin Arcu…

21-februarie-719x1024

– Aveți o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceți timpul liber?
– Stau acasă mai tot timpul…
– De ce nu vă găsi
ți o femeie să ieșiți cu ea în oraș, să vă distrați? Nu v-ar plăcea?
– Ba da, mi-ar plăcea !
– Şi atunci de ce nu o face
ți? Sunteți timid?
– Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea !

***


Un cuplu făcea dragoste mereu cu becul stins. Într-o noapte, în timpul actului sexual, soţia aprinde pe neaşteptate becul şi-l vede pe soţul ei cu un vibrator în mână.
Înnebunită, sare jos din pat şi spune:
– M-ai min
țit de atâția ani ! Aştept o explicaţie !
– Bine, dragă, m-ai prins: sunt impotent şi de aceea nu vroiam să aprinzi lumina, ca să nu afli tu.
După o pauză, bărbatul întreabă:
– Acum, că
știi, explică-mi şi tu un lucru: Cum dracu’ ai reușit să-mi faci patru copii?!


***


– Nu mă pot căsători cu bărbatul pe care mi l-aţi ales voi! E prea bătrân !
– Ei, şi, ripostează mama, doar nu trebuie să-l fierbi !


***


Se întâlnesc două femei măritate.
– Ai o rochie frumoasă! De unde ai cumpărat-o?
– De la cel mai scump magazin. Este penultimul răcnet !
– De ce penultimul?!
– Păi, ultimul va fi al soţului meu, când va vedea cât am dat pe ea !


***


O tânără vine la doctor cu un bebeluş în braţe.
TÂNĂRA: – Domn doctor, cred că micuţul e bolnav. Deşi mănâncă bine, a pierdut 300g în ultima săptămână.
DOCTORUL: – Nicio grijă, rezolvăm. Suge la piept sau îi daţi lapte praf?
TÂNĂRA: – De la piept, domnule doctor.
DOCTORUL: – Atunci vă rog să vă dezbrăcaţi ca să vă examinez.
Tânăra îşi dă bluza jos, îşi desface şi sutienul.
Doctorul îi palpează sânii, o mulge, examinează îndeaproape sfârcurile şi, în cele din urmă, nedumerit, pune gura şi suge de la ambii sâni. Apoi, radios, pune diagnosticul:
dumneavoastră nu aveţi lapte, doamnă !
TÂNĂRA: – Normal. Eu sunt mătuşa copilului, dar oricum, îmi pare bine că am venit cu el azi !


***


Era odată un doctor care, la orice consultaţie, îţi spunea că ai hemoroizi.
Într-o zi, merge la el un tip ce-şi rupsese mâna cu o zi înainte.
– Din cauza hemoroizilor, spuse, ca de obicei, doctorul.
– Cum aşa? Doar eram la cules de mere şi s-a rupt craca cu mine. Ce treabă au hemoroizii cu asta?
– Păi, dacă te-a mâncat în fund să te urci în copac…


***


Într-o zi, în cabinetul unui medic intră o doamnă distinsă.
Aceasta îi spuse doctorului:
– Domnule doctor, să ştiţi că soţul meu şi soţia dumneavoastră au o relaţie. Eu v-aş propune să ne răzbunăm.
Doctorul, întâi şocat, acceptă propunerea.
– Şi cum propuneţi să ne răzbunăm?
– Eu ziceam să facem şi noi dragoste, zice doamna.
Cei doi se înţeleg în privinţa modului de răzbunare şi, în consecinţă, se razbună. A doua zi, la fel, a treia zi, la fel, dar, în a patra zi, doctorul, extenuat, rosteşte:
– Doamnă, nu mai am pic de ură în mine ! Plus de asta, soţia mea a murit anul trecut…


***


– Ce vârstă aveţi?
– 28 de ani.
– Aşa aţi spus şi la ultimul control, acum 2 ani.
– Sunt consecventă, domnule doctor.


***


Doctorul dictează asistentei un diagnostic în latină.
PACIENTUL (agitat): – Domnule doctor, sufăr de vreo boală rară?
DOCTORUL: – Da’ de unde ! Jumătate din cimitir e plin cu cei care au avut boala dumneavoastră !


***


– Doctore, vreau să vă mulţumesc pentru medicamentul prescris.
– Te-a ajutat, văd, nu-i aşa? Cât ai luat din el, câte sticluţe?
– Nici una. Unchiul meu a băut una şi eu am moştenit o casă de toată frumuseţea!


***


Doctorul vrea să afle antecedentele medicale.
– Tatăl tău a murit de moarte naturală?
– Ah, nu. A fost tratat de un doctor !


***


Un om se duce la doctor şi îi spune:
– Doctore, sunt homosexual.
– Vai de mine !… Şi eu nici măcar nu m-am pieptănat !

***

Un european ajunge la un trib izolat din Africa si seful de trib il ia sa-i arate atractiile locale. intr-o vale, mai la dos, era un scaun turnant, imprejurul caruia stateau pe pamint sase negrese frumusele.
– Asta, zice seful de trib, e ruleta noastra africana.
– Adica?
– Va asezati pe scaunul turnant, va invirtiti si fata in fata careia va opriti va ofera o partida de sex oral.
– Si care-i riscul?
– Una este canibala!

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Rîdem, e week end (5). Cu medici

  1. rameau zice:

    Acu imi dau seama ca nici eu nu ma simt prea bine…

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihaidg zice:

    sau pe gura lor?

    Apreciat de 1 persoană

  3. angelicabutnarasu zice:

    Foarte misto bancurile, bravos! Scriu si eu o intimplare adevarata, care mi-a adus mari emotii, dupa care am ris, da cu atentie, pe mina cui ma las consultata!
    Si avind tulburari de vedere, am ajuns la un doctor de top, Dr.B.,Sef de Clinica, coada mare la el, eu insotita de fiul meu, Andrei, 6ani. Aseaza-te pe pat, zise D-l Dr.- da Andreiul ce statea pe un scaun linga usa, rise suav si completa fraza, dupa cum auzise si el…-Pe patul conjugal! Dr.-,,?!”,-,,Aud bine ce spui? Da, pe patul conjugal, toti rid de filmul asta! -,,Ehei, ala il detine din pacate, ta-ctu! Andrei-,,Da, il detine el, da tu trebuie sa-i pui maica-mii picaturile in ochi, iar tu te boldesti doar la titele ei, poti ramine incrucisat ca Relu, vecinul meu, si apoi, te pot reclama lu tata V. care are muschi de otel, parul rock, si-ti trage cu chitara, de nu te vezi, te pui cu el? Si fii atent acolo, ca i-ai pus 3 picaturi la un ochi, iar la celalalt, una, te si reclam! -Ha, ha, ha, rise el fara suparare, imi scrise o reteta, ma programa la un control, eu in usa mi-am cerut scuze pentru interventia copilului, iar Andreiul pentru a avea ultimul cuvint, i-a spus cu emfaza-Schimba-ti naibii parfumul asta, ce credeai ca o smecheresti pe maica-mea? Asta-i parfum de comunisti, de la Chisinau, facut din tepi de trandafiri! Am iesit cu viteza pe usa, rosie ca focul la fata, l-am certat indelung pe Andrei, iar la controlul urmator, D-L Dr.B.mi-a gresit diagnosticul, pe bune, nu glumesc, m-a internat, m-a prezentat unei grupe de studenti drept ,,un caz interesant” de studiu, si a plecat la un Cogres…asa ca studentii m-au cercetat indelung si nedumeriti, la aparate, da mai mult cu ochii-n pectoralii mei, diagnosticul pus de Sef fiind, cataracta bipolara…2 medici stagiari m-au tratat 7 zile cu vitamine,si nu digiaba, ca la urmatorul consult la un alt medic,ciudata boala, a adisparut! Ce inseamna sa te trateze ia ochi, cu gindul la tite!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

