Ne întărim pentru protest (2). Tipologia şi topografia orgasmului…


Asta şi ca să nu fim prea nervoşi în stradă! Mulţumesc scriitorului Cezar Straton pentru expediţie… Sigur că alăturarea dintre supratitlu şi titlu poate să pară riscantă, dar mie mi se pare comică…

img-20170112-wa0003

1.  Orgasm Asmatic:
”Ah…ahh…ahhh!”
2. Orgasm Geografic:
”Acolo, acolo, acolo, acolo!”3. Orgasm Matematic:
”Mai, mai, mai muuult… si mai mult!”4. Orgasm Religios:
”Au Doamne, auuu Doamne!”

5. Orgasm Sinugicas:
”Moor, moooor!”

6. Orgasm Omicid:
”Daca te opresti, te omor!”

7. Orgasm Zootehnist:
”Hai, armasare, hai!”

8. Orgasm la comanda:
    ”Nu te opri! Continua, asa!”

9. Orgasm Negativ:
”Nuu, nuuuuuuu!”

10. Orgasm Pozitiv:
”Da… daa… daaaaaaa!”

11. Orgasm docent:
”Da.., asa.., pe acolo.., foarte bine…, aia e!.., corect…, perfect!!!”


12. Orgasm Dezinformat:
”Ce e asta?… De ce?… Ce-mi faci?
13. Orgasm Analist de sisteme:
”OK ! Proces finalizat cu succes!”

 

14. Orgasm Clarvazator:
”Simt ca vine … aproape vine… daa, e aiiiiici!”

15.  Orgasm fals:
”Ay! Ay!… Da-te jos odata!”

16.  Orgasm confuz:
”Oh da, oh nu… Oh Doamne!”

17. Orgasm profetic:
”Imi vine, imi vineeeee!!!!”

18.  Orgasm adrenalina:
„Imi dau drumuu! …. Imi dau druuumuuuu!!!!!!”

 

Momentele imediat urmatoare actului:

1.   Momentul mexican:
”Iti jur ca este prima data!”

2.  Momentul secret:
”Jura-mi ca nu mai spui nimanui!”

3.   Momentul optimist:
”O sa-mi mai vorbesti maine?”

4.  Momentul adolescent:
”Imbraca-te, ca vin ai mei!”

5.   Momentul hotelier:
”Niciodata n-am mai fost intr-un asemenea loc…”

6.   Momentul calatorului:
”Cand ajunge nevasta-ta?”

7.  Momentul biroului:
”Si-acum… Cand imi ridici leafa?”

8.   Momentul igienic:
”Da-mi un servetel umed, te rog!”

9.  Momentul dubiilor:
”Ti-ai dat drumul inauntru…?”

10.  Momentul groazei:
”Inca o data ??!!!!???”

11.  Momentul social:
”Si, pe tine, cum te cheama?”

12.   Momentul afacerilor:
”Cat iti datorez?”

13.  Momentul credibilitatii:
”Acum te cred ca erai virgina!”

14  Momentul ”Guiness Book”:
”Si eu care credeam ca magarii o au mare!”

 

Acum trebuie sa trimiti e-mail-ul la cel putin 2 prieteni… altfel o sa ai doar belele in pat, pe canapea, pe masina de spalat, in baie, pe balcon, sau oriunde ai vrea sa faci sex la tine acasa. Si n-o vei putea face decat cu amanta/amantul si doar in locuri publice in urmatorii 5 ani.


Acest mesaj a fost trimis de un vrajitor woodú… inca din 1995 si a facut pana in prezent milioane de victime!
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ne întărim pentru protest (2). Tipologia şi topografia orgasmului…

  1. dezideriududas zice:

    Orgasm politic la….(m)orga vitalitații societații românești :

    Va-ru-jan cân-ta la pi-an !

    P.S. Știu, Liviu, ca totuși, Varujan, chiar cânta bine la pian…., dar sus vreau sa spun ( nu c-aș zice….) altceva…Legat de acea legatură a politicii cu economia fața de care marii pianiști ar trebui sa-și respecte pianu’ ( si a lu’ Varujan chiar e de excepție…), și să nu cânte la tobe….De fapt, nici măcar tobe…, ci la table…E drept, nu neferoase, ca n-au rezonanță, ci la ’celea feroase…Macar aici, e drept, puțina vitalitate n-are cum lipsi…DA, DA’ VA-RU-JAN ? Cand am fost prin 1996 in biroul academicianului Constantin Ionete ( conducatorul tezei lui de doctorat ) si i-am spus de cartea lui Varujan Vosganian despre piața de capital ( eu fiind inițiatorul Asociatiei Consultanților de Investiții….si aveam nevoie de UN PIAN MARE pe piața de capital… ), m-a privit ca pe viitorul ayatollah al gramaticilor, Marean, dorind sa dea lovitura la Academia Romana impunand ontologia lu’ ”CARE ESTE ”….Am vazut că „NU ESTE”…. la piața de capital, si m-am intors la a-casa mea, unde Ovidius a avut grija sa atraga atenția lumii asupra orașelor port ( venetienii, genovezii …s-au cam lasat pe tănjala – deh, de la atâta PAPA.., da’ au venit tare olandejii cu un preț fără concurență la lalea și la alea-alea, toate, in materie de „capitalism cu cap”… ) Si a fost doar inceputul…Din ce in ce, parcă, nimic nu mai ESTE-A….Noroc pe noi cu „(in)formatorul” că ne-a luminat ontologia națională ! Cred ca d-nul Dorin Tudoran este invidios. Un informator care aduce lumină tre’ pus in glastră… , nu la gazeta de perete….Mai ales că și ajută la formarea unor cărturari care asigura modernizarea ontologiei gramaticii limbii in care s-au născut….De fapt el n-are cum ințelege ( nu Marean – el este dus imediat in Țara Sfânta si ințelege tot, deodata…, ci d-nul Dorin Tudoran, de multe ori, foarte neânțelegător…), doar salamu’ cu soia iți dă astfel de structuri de evaluare antonimice a unor subtilitați stilistice fantastice ( înspre galactice ) legate de fenomenologia neamului.

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Daaa…ne intarim in 2, e foarte tare, e wow! De la iesitul in strasse ti se trage o asa inspiratie! Ce face OUG-ul din om! Trebuie sa te incordezi sa o faci si mai tare in 3, daca se decide psd-ul intr-un contratrotuar…Te-as intreba asa, suav, cu pleoapele plecate a sfiala, te-ar prinde cumva punctul 11? Ei, si cea mai mare frica avind-o de wooduvrajitorul, am si trimis e-mail-urile, asa ca tu ai pus-o, tu o tragi, Fb. iti va colporta postarea…D-ne fereste de asa blesteme, sa n-ai parte de masina de spalat, paturi, canapele, masute, etc.,m-am salvat! Ptiu, da ci de victime au mai fost! I tari di tat wooduvrajitorul ista!

    Apreciat de 1 persoană

  3. alin7130 zice:

    -Draga, facem si noi chestia aia?
    -Nu pot!Ma doare capul.
    (am asteptat ,rabdator sa-mi iau revansa )
    ….
    -Dragule, facem si noi chestia aia cu frisca?
    -Nt. Am colesterol.

    Apreciază

  4. Dacă-ți cere corpul băutură, sex și dezmăț, oferă-i, pentru că are nevoie. Dacă nu-ți cere, dă-i cu forța!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

