Peste 15.000 de ieșeni în stradă! Peste 300.000 de protestatari în țară! Update – măgarii au băgat provocatori!


dsc02027

La București, în fața guvernului, peste 150.000, la Cluj 35.000, în toată țara, vorbim de zeci de orașe mari și mijlocii. poate maimult de 50, peste 300.000! Acesta a fost răspunsul românilor la abuzul și bătaia de joc a guvernanților. Și, după cum am auzit oamenii vorbind azi, e doar începutul. Cei mai mulți declară că nu vor înceta protestul pînă cînd nu înving. Oamenii înâeleg că e o bătălie decisivă pentru țară, dar și pentru fiecare dintre noi. Fără justiție corectă, nu există stat de drept, democrație, posibilitatea bunăstării.

dsc02028

Nu m-am mai simțit atît de bine pe stradă de la mitingurile pe care le organizam, mai întîi cu Societatea Agora – un gînd bun către frații Borș și Ghiță Burlacu -, apoi cu Alianța Civică, la începutul anilor 90. Oricum, atît de mulți oameni la un protest de stradă la Iași nu am mai avut de atunci, din epoca romantică a democrației noastre. Cînd am ajuns, la ora 17, erau vreo sută, în jumătate de oră erau peste 500, la 6, 30, cînd am plecat cu Călin Ciobotari la Tele M, se făcuseră peste 4000. Cînd am revenit începuse marșul, lumea ieșea spre bulevard dintr-o Piață a Unirii neîncăpătoare. Estimasem cifră de 10 – 11.000. Am scurtat pe niște stăduțe și am ajuns la capul coloanei, nesfîrșită – cînd primele rănduri erau fostul World Trade Center, coada nu se vedea, mai era încă pe bulevardul Ștefan cel Mare! Am făcut cîteva poze…

dsc02030

dsc02032

dsc02034dsc02035

Între timp, Dragnea a dispărut în natură! Nici o declarație, nici o scurtă apariție.măcar să-și apere slugile Grindeanu și Iordache! A, uitasem, el nu știe nimic despre ordonanțele astea care-l spală, e probabil o inițiativă a sl pentru ugilor lăsate nepăzite! Păi, atunci, ieși nene și-i condamnă pentru deviaționism…!

Și un link către articolul din Ziarul de Iași. Care updatează constant și pun filme cu evenimentul.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/live-video-nou-peste-15-000-de-oameni-sunt-in-acest-moment-in-iasi-la-proteste–151035.html

Update – În mitingul de la București, au fost introdusi huligani, membri ai galeriilor de fotbal – scenariul din iarna 2012! – care aruncă cu petarde și obiecte. Jandarmii au ripostat cu gaze lacrimongene. Deocamdată, numai în zona turbulențelor!

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Peste 15.000 de ieșeni în stradă! Peste 300.000 de protestatari în țară! Update – măgarii au băgat provocatori!

  1. d.p. zice:

    ce bine semeni cu Iohannis, imi place cum arati !

    Apreciat de 1 persoană

  2. d.p. zice:

    Liviu, la mitingurile noastre vechi (nu pot sa nu-mi amintesc de magistrul Mihai Ursachi !),
    au fost vreodata atitia oameni ? Parca nu au fost mai mult de 10 mii….nu mai tin minte numarul…

    Apreciază

  3. d.p. zice:

    ca in Dumas, dupa douazeci (si ceva…) de ani !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Virgil zice:

    Raman la ideea ca daca toti acesti participanti ar fi convins cel putin o persoana sa voteze sau sa nu voteze PSD acu alta ar fi fost configuratia politica in Romania. Sunt de acord cu aceste demonstratii dar nu stiu de ce da par un pic „cam tarziu” Toata lumea stie ce fauna penala umbla prin PSD si totusi ii voteaza. Sincer sa fiu imi e greu sa inteleg. In alta ordine de idei nici ceilalati nu sunt mai breji (PNL si USR) decat daca (pentru a mia oara) votau raul mai mic

    Apreciat de 1 persoană

    • Păi, concluzia ta arata ca abstenționismul a fost motivar. Niciodată nu e prea tărziu, iată, azi s-a trezit și baba Oropă, puzderie de ambasadori, investitorii…

      Apreciat de 1 persoană

      • Virgil zice:

        Domnule profesor , nu exista justificare de la lipsa votului si dupa aia sa strigi in gura mare ca nu iti convine. Mai ales ca stiau ce se intampla daca nu vin la vot. Pe de alta parte ambasadorii ar trebui sa-si faca in alt fel treaba . Nicaieri in lume ambasadorul nu iese public si da „indicatii pretioase” tarii gazda. Este o totala lipsa de respect (chiar daca au dreptate) . Nu am auzit nici odata in Canada , USA sau Anglia ca un ambasador sa iasa si sa critice guvernul pentru chestiuni interne. Stiu e cam nationalista abordarea dar cred ca respectul intr-un fel trebe sa fie bi-directional (Imaginativa reactia departamentului de stat daca Maior ar iesi cu o declaratie impotriva lui Trum similare cu declaratiile de-a lungul timpului a diversi ambasadori ai USA in Romania (ma rog cand am avut 🙂 )

        Apreciat de 1 persoană

      • Mă faci să repet lucruri deja spune – abstenționismul este egal legitim cu prezența la vot! Și, da, poți striga cît ai chef în gura mare pentru că ești contribuabil și porcii ăștia trăiesc și din banii tăi!

        Apreciat de 1 persoană

      • Virgil zice:

        Domnule Profesor. Sunt de acrod cu dumneavoastra ca intr-un fel conteaza dar din pacate statistic PSD a castigat cu 45%. Moral nu sunt castigatori dar aratati-mi si mie cand a fost morala in politica ? A incercat Ciolos sa impuna anumite norme si nu a fost sustinut de nimeni.
        Eu nu zic ca nu au voie sa demonstreze ca o fac pe taxele pe care le platesc numai ca din pacate la vot democratic a iesit PSD . Ma bucur ca lumea a inceput sa reactioneze insa din pacate ne mai trebe inca 50 ani sa ne vindecam de FSN-ism/PSD-ism comunism

        Apreciat de 1 persoană

      • Păi, și un simplu copil are nevoie de 9 luni ca să se nască! Dar o țară…

        Apreciază

  5. d.p. zice:

    Fratii Vacaru, in vremea Aliantei !

    Apreciat de 1 persoană

  6. mihaela grancea zice:

    Bravo, domnule Antonesei! Eu nu am luat aparatul foto. Imi pare rau.
    Seara tarziu m-am uitat pe Digi si pe Realitatea. Azi, am aflat ca rusii de la Sputnik condamna manifestatiile. Mie imi este clar.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

