Un week end de tot rîsul (6). Ultimele


Luat, pe de o parte, cu protestele, pe de alta, cu corectatul tezelor, nici nu mi-am mai dat seama că azi era încă week end! Ca să-l prind pe ultima sută de metri, postez o ultimă selecție la care au participat politologul Michael Shafir, sociologul Mihai Dinu Gheorghiu și ultimele două de la scriitorii Cezar Straton.și Denis Dinulescu.

untitled

Un tip sta la coada la casa cind deodata observa ca o blondina super sexy, si ea la coada, ceva mai in spate, il saluta cu un fluturat de mina si-i zimbeste prietenos… Tipului nu-i vine sa creada ca o tipa atit de bine il cunoaste si, asa ca o intreaba:

– Scuzati, ne cunoastem cumva?
– Nu sunt chiar sigura, dar cred ca sinteti tatal unuia din copiii mei, raspunde frumusetea.
Tipul isi aduce aminte de singura data cind si-a inselat sotia.
– Dumnezeule, deci esti dansatoarea de striptease cu care am petrecut in seara dinaintea nuntii pe masa de ping-pong, de fata cu toti baietii …in timp ce colega ta ma biciuia cu telina uda?
– Nu, raspunde tipa rece, sunt profesoara de romana a fiului dumneavoastra.

 

 

 

In toiul noptii, pe un tip il apuca o durere cumplita la testiculul stang. Cauta innebunit sa ajunga la un medic si vede pe o usa o placuta pe care scria Dr. Ionesu. Bate la usa, apare un tip in camasa de noapte. Suferindul ii zice:
– Domnule doctor, va rog ajutati-ma. Ma doare ingrozitor testiculul sting.
– Draga, nu pot sa te ajut. Eu sunt doctor in drept.
– Mai sa fie, unde s-a ajuns si cu specializarea asta…

 

 

 

În  Rai
Ce-ti mai fac moldovenii, Stefane ?
– Rau, Doamne… jumate in Spania, jumate  in Rusia.
– Iancule, dar ardelenii tai ce fac ?
–  Binisor, Doamne, jumate in Germania, jumate in America.
Dar oltenii tai, Tudore?
– Minunat, Doamne, un sfert in Parlament, un sfert  in administratie
si cealaltă  jumatate…. in puscarie.

 

 

Un tânăr pe nume Donald a cumpărat un cal cu 250 dolari de la un fermier. A doua zi fermierul a venit acasă la Donald și i-a spus: „Îmi pare rău să vă aduc vești proaste, dar calul a murit”.
Donald i-a răspuns: „O.K., dă-mi banii înapoi!”
Fermierul i-a zis: „Nu pot. I-am cheltuit deja.”
Atunci Donald i-a zis: „O.K. Adu-mi calul mort!”
Fermierul a replicat: „Ce dracu vrei să faci cu el?”
Donald i-a răspuns: „Am să-l pun la o tombolă.”
Fermierul și-a făcut cruce: „Cine naiba a mai auzit de o tombolă cu un cal mort?”
Donald l-a liniștit: „Nu-ți face probleme. N-am să spun că este mort.”
După o lună fermierul s-a întâlnit cu Donald și l-a întrebat: „Ce s-a întâmplat, până la urmă, cu calul mort?”
La care Donald i-a explicat: „Am organizat o tombolă, am vândut 500 de bilete la 5 dolari biletul și am făcut un profit de 2.245 dolari.”
Cu gura căscată fermierul l-a întrebat: „Și nimeni nu s-a plâns?”
Iar Donald i-a răspuns râzând: „Ba da, câștigătorul tombolei, dar i-am restituit imediat cei 5 dolari.”
În prezent Donald locuiește la Casa Albă din Washington.

 

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un week end de tot rîsul (6). Ultimele

  1. Dana (Mara) zice:

    Faine. Din seria un ochi ride, unul plinge: Numai ca jumatatea de moldoveni ai lui Stefan atrasi de mirajul maicii Rusia sint intimpinati in „excetionala” Rusie a moscovitilor cu genul acesta de „brosurica”:
    http://adevarul.ro/moldova/politica/apartheid-moscova-aproapeoficial-1_588eb5985ab6550cb8ec645f/index.html
    A capiat lumea, sau toti liderii cretini tin sa ne arate „exceptionalitatea” natiei lor?
    Rusia scrie zilele acestea si noua constitutie a Siriei, din care vor sa scoata titulatura Republica Araba Siriana. Ne ma indoim ca este vorba de o colonizare cum scrie la carte? Nu asistam la un genocid planificat al arabilor sunniti din Orientul Mijlociu? Sau poate ne bucuram in sinea noastra si ne sclipeste obscen un ochi a la „inima de leu” ca iacata cu mina Rusiei se elibereaza Levantul de sub jugul copiilor sirieni ucisi in cele mai cumplite chinuri. Pai asa i-o si ajuta soarta, pe masura faptelor.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

