Protestul de la înălțime! Și filmul!


balanescu-01

Este vorba despre protestul de la București, probabil cel mai mare de la mitingul din ianuarie 90 al opoziției față de puterea fesenistă. Pozele sînt semnate, dar nu le am de la autor, pe care nu-l cunosc, ci de la prietenul Radu Lupașcu, căruia îi mulțumesc. Pozele arată clar că mai puțin de 50.000 de participanți nu au fost, dar pot sugera că au putut fi mai mulți. Adaug și linkul către scurtul film realizat de HotNews pe parcursul manifestației… Cei de la HN vorbesc despre 40 de mii de persoane, dar chiar filmul lor arată că au fost mai mulți protestatari.

balanescu-02

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Protestul de la înălțime! Și filmul!

  1. Dana (Mara) zice:

    Un strop de umor, cum reusesti sa scoti cartofii fierbinti cu minuta altuia si ne mai imbogatim vocabularul cu un cuvint „merdenele” Arde! Frige! Merde! Unii tigari si merdenele, altii trabuc si sampanie…alta viata.
    http://www.simonatache.ro/2017/01/30/cum-discuta-dragnea-cu-grindeanu-si-iordache/
    O zi buna.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dana (Mara) zice:


    Vorba unui cintec amar. Sa se fereasca de furia multimilor tacute.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Dorin Tudoran zice:

    Liviu, as spune – chiar spun! – ca diferenta intre 40.000 si 50.000 nu inseamna mare lucru. Lucrul cel mare este acela ca ca niste oameni (ma rog, le zic oameni, fiindca „asa vine vorba”) trebuie sa priceapa ca oamenii s-au saturat de niste lucruri.

    Apreciat de 2 persoane

    • Bineînțeles, cînd voprbim de zeci de mii, nu prea contează 10 din ele… Văd că nu pricep și au adoptat o conduită sinucigașă și asta pentru un/ o dragnea, ca să spun așa…

      Apreciază

      • Eu totuși aș spune că, dacă e vorba de 50.000 sau 40.000, 10.000 contează, că, până la urmă, nu e vorba de 10.000 din vreo 200.000. Problema mea e alta și poate confirmați dacă e problema doar a mea, adică numai pe aici pe la Bacău să se întâmple. Eu am vorbit cu tineri care nu au de mult timp drept de vot și cu care am ieșit în stradă, când a făcut-o toată lumea, ei…, aproape toată, de l-am dat jos pe Ponta, atunci, după Colectiv. Acum, la ultimele alegeri, nu au mai ieșit la vot, dar în stradă au fost. Nu i-om fi educat destul de bine?

        Apreciat de 1 persoană

      • Păi, eu am făcut pauză electorală din 2004 pînă în 2014, iar atunci am ieșit că mă oripila gîndul unui Ponta președinte. Iar în decembrie, m-am obligat să mă duc și am votat USR, care acum se tot ceartă, se exclud reciproc, spun că se vor sparge. Deci, dacă tinerii cu pricina nu s-au dus nu e pentru că n-ar avea simți civic, ci pentru că oferta electorală a fost penibilă. Dreptul la vot e un drept, dar și abstenționismul – absența justificată – este tot un drept…

        Apreciază

  4. Dorin Tudoran zice:

    Maitre, postez și aici o informație pe care am pus-o pe Facebook. Îl caut și pe dl Neagu Djuvara:

    „O nouă perspectivă asupra Evului Mediu românesc ne este oferită de istoricul Corina Drăgotescu:

    „Erau bărbați în jurul meu care lătrau și îmi aruncau bani la picioare. Așa ceva (…) n-am mai văzut. Evul Mediu!”

    Mișto Ev Mediu au avut românii, dacă bărbații aruncau la picioarele reporterițelor de televiziune cu … cash!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

