Cultura de sîmbătă,V, 1, ianuarie 2017


cs_banner_new

La linkul care urmează, poate fi citit cel mai recent număr al excelentei reviste electronice de cultură, care apare la Tîrgoviște, sub conducerea Dlui Ionuț Cristache.

http://culturadesambata.ro/ionut-cristache-argument-19/#more-5572

Iar la acest link, la rubrica permanentă Semnele timpului, care era tilul cărții mele de debut în eseu din 1988, este preluat poemul meu Urlu. Despărțirea de lume, Un testament, publicat recent și pe acest blog.

http://culturadesambata.ro/liviu-antonesei-semnele-timpului-ianuarie/

 

februarie-1989

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cultura de sîmbătă,V, 1, ianuarie 2017

  1. alin7130 zice:

    Oh là là! Multumiri.
    Am dat de Toni Erdman. Filmul mi se pare excelent, curajos,cu puternic mesaj.
    Nici pe departe o comedie, cum este catalogat în prezentarea din link-ul de mai jos.
    Vizionare placuta( am dat clic de câteva ori, dar în final, când a luat-o ☺ ,insistenta mi-a fost din plin rasplatita : rezolutie HD si subtitraj excelent ).

    https://filmenoigratis.net/toni-erdmann-online-subtitrat

    Apreciat de 1 persoană

  2. dezideriududas zice:

    Electronica si Cultura seamana cu « Baba si Mitraliera »…Electronistii ar zice ca baba-i cultura, ceilalti, invers….Un alt mod de a-ti valida oarecum concluzia ref. la globalism din materialul tau „Valorile modernităţii, educaţia şi spiritul de competiţie „ : „Aderarea am ales-o, iar globalizarea nu poate fi ocolită. Nu este nici bună, nici rea, este inevitabilă! Vine ca un tanc Truman „.

    PS Ulterior am vazut ca, mai jos, „urlii”….Stiu ca ti-am citit poemul si am fost impresionat. O sa ma intelegi si tu de ce am venit special pentru tine atunci in Bucuresti, intr-o zi libera….

    Apreciat de 1 persoană

  3. Emil Butnarasu zice:

    Propun link-ul unui catalog splendid, chiar daca e posibil sa-l stii.
    Cel mai complet catalog de arta din lume, cu 5.000 de pictori celebri
    si 100.000 de tablouri valoroase din tezaurul picturii universale…
    MyStudios.com Virtual Gallery Home – Top Artists, Alphabetical Index
    http://www.mystudios.com/artgallery/

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

