Ei educă opinia publică!


dragnea-si-cateii

Desigur, nu doar ei și nu doar la cele două oficine, mai trebuie adăugați niște rareși, orcani, cristoi, hoandre, cel auto-poreclit „chielea pu…”, vreun sorin roșcat  ori vreo gușă, oricum pînă la 12 – 15. Și cam toate televiziunile autodenumite de „știri”. Poate cu excepția Digi24, singura la care mă uit, însă pe net, care dovedește un pilotaj mult mai abil. Uneori e foarte greu să-ți dai seama cînd manipulează. alteori chiar nu o face. Deci, vreo duzină de mercenari de duzină. care își schimbă opiniile după „exigențele” și nevoile patronilor sau după mersul uneori sinuos al pungilor cu bani. Și care se mai și transferă de la o echipă la alta, de parcă ar fi fotbaliști, cînd nu se rotesc seată de seată pe la mai multe. Din fericire, opinia publică a început să se emancipeze, să caute surse alternative de informare. Nu toată lumea ia de bune afirmațiile sf-iste făcute de un lider politic sau altul. Altfel, nu ar fi ieșit 30.000 de bucureșteni în stradă împotriva ordonanțelor buclucașe și alte zeci de mii în marile orașe ale țării. Nu toată lumea a pus botul la „mineriada” și „lovitura de stat” din mintea înfierbîntată a lui Dragnea, dar nici la plimbarea în haină roșie a președintelui pe lîngă manifestanți. Semn bun, o bună parte din români nu mai ies în fața televizoarele ca proasta în tîrg, ba chiar au învățat să folosească telecomanda și butonul de oprire… Să fie primit, ba chiar să crească! Mulțumesc lui Dan Olaru pentru ilustrație.

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Ei educă opinia publică!

  1. Gyll zice:

    Din păcate realitatea te contrazice,sunt nu mulți ci foarte mulți care se trezesc și adorm cu televizorul setat pe A3 sau RTV.
    Si,sa îi vezi cum fac propagandă gratuită dezinformării de acolo.

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Imi amintesc o scena de revelion, pe Ceausecul isi tinea dicursul de la ora 12, Virgil a lipit pe TV un ziar cu o gaura in dreptul gurii acestuia, a inchis sonorul, si a pus la maxim imnul americii cantat de Hendrix!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Eu nu spun c-au dispărut cu totul, ci că numărul lor e îm scăderea. Barometrul este blocul meu proletar şi cele vecine, pe care le am în atenţie din 1991…

    Apreciat de 1 persoană

  4. mihaela grancea zice:

    …aveti dreptate, din nefericire. Acestia sunt vitriolanţi, produc confuzie in rândurile elecoratului care nu are acces la internet. Când eram deprimata, zapam si ma spargeam de ras. Acum nu mai pot. Sunt toxici si fac mult rau.
    Si eu am ca barometru blocurile proletare, caci locuiesc intr-un astfel de bloc, „nonstopul” unde vin pensionarele de 70 si ceva…uneia i-am spus sa nu se mai agite atata ca face infarct. O cunosc. Se inrosise toata, era in mijlocul unei dispute politice. Era plina de compasiune vizavi de politicienii „bagati in puscari si nevinovati”.

    Apreciat de 3 persoane

  5. angelicabutnarasu zice:

    Iti raspund la postarea de mai sus, ca-i serial…Evident ca ne-a ,,poreclit un vecin, la militie, si ne-am trezit intr-o dimineata pe la ora5, cu doi haidamaci in inspectiunea casei, ne-a numarat incaltamintea de la usa cu destu, si-a notat ceva in agenda, ala mai micu din spatele lui Sefu [avea o mustacioara a la Dragnea, ca un hamster] s-a uitat sub pat, sub perna [zimbea, ia placut ce a vazut],si in usa ne-a dat ceva sfaturi filosofico cazone cu ochii in decolteul meu, de fapt, cu Ei vorbea…cind m-am trezit cu fiu-meu cel de 5 ani, care plingea…,,Hai in pat, mi-e dor de tine, am visat urit…si o data a tras de rochita mea de vara pusa pe elastic, de am ramas goala in fata lor, au ramas cu gura cascata, toti au amutit, discursul s-a tremurat, si ametiti de privelistea angelica .., apoi intr-o viteza au iesit pusca pe usa, nemaiavind intrebari in chestionar…I-am dat Andreiului o bombonica de multumire si am dormit neintorsi, nu ca militienii aia prost pregatiti…Na ca am scos si din asta, ceva erotic ! Da intimplarea-i reala, jur !

    Apreciat de 2 persoane

  6. angelicabutnarasu zice:

    Te asigur ca, soarta mi-ar fi trimis inca o intimplare cu final neasteptat, de fapt viata mea este facuta din povestiri cu final neasteptat! Sa toot scriu! Desigur ca si omorul imprudent ar fi fost anihilat…de pectoralii mei! Nu se spune ca ,,au aparat cu pieptul gol-nu-sce obiective? Siigur ca Da! Am scris eu la weekend 2 cu tigani, o povestire ,adevarata, Sinii ca o arma!

    Apreciat de 2 persoane

  7. Dana (Mara) zice:

    http://m.digi24.ro/video/stiri/actualitate/evenimente/eduard-hellvig-exista-interes-in-a-destabiliza-sri-656634
    Precizari asteptate, din care am mai retinut un aspect la care rusii cred ca ciulesc urechile – Romania al doilea contributors „pe segmentul de analiza” la NATO in ciuda bugetului insuficient in comparatie cu altii.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

