Rîdem, e week end (1). O selecție


Da, o selecție cu multipli expeditori – scriitorii Cezar Straton, primul și penultimul și Consrantin Arcu, cele de la mijloc, iar ultimul de la Radu Lupașcu…  Cu un desen la zi de inimitabilul Mardale!

2-1-709x1024

Rebecca mai avea puţin să nască şi, pentru că era o soţie iubitoare, îi spune soţului ei:
– Dragul meu, eu te înţeleg. Ia şi tu nişte bani şi du-te la femei, că nu mă supăr…
Itzic, fericit, ia banii şi pleacă. După puţin se întoarce acasă, iar Rebecca îl întreabă mirată :
– Ce-i cu tine, Itzic ? Te-ai răzgândit? De ce-ai venit aşa devreme?
– Nu, dragă. Când coboram scările, m-am întâlnit cu nevasta lui Rosenfeld. M-a întrebat unde mă duc şi mi-a propus o afacere: să merg la ea şi să împărţim banii pe din două. Aşa că am făcut şi economie…
– Fir-ar a dracului de curvă ! izbucneşte Rebecca înfuriată. Când ea era gravidă, eu nu i-am luat nici un ban lui Rosenfeld !!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Intr – o dimineata de iarna, sotul si sotia ascultau la radio in timpul micului dejun.  „Astazi o sa fie 8-10cm de zapada. Va rugam sa parcati masinile pe partea de strada cu casele numerotate cu numere pare, pentru ca sa se poata trece cu plugurile de zapada”.  Sotia se duce repede si muta masina. 
O saptamana mai tarziu, dimineata, mic dejun, radio:  „Astazi o sa fie 10-12cm de zapada. Va rugam sa parcati masinile pe partea de strada cu casele numerotate cu numere impare, pentru ca sa se poata trece cu plugurile de zapada”.  Sotia iar se duce si muta masina pe partea respectiva.   
O saptamana mai tarziu:  „Astazi o sa fie 12-14cm de zapada. Va rugam sa parcati…..”  Si se intrerupe curentul.  Sotia suparata si ingrijorata intreaba:  Dragul meu, nu stiu ce sa fac. Pe ce parte a strazii trebuie sa parchez masina?”  Sotul cu o voce calda si intelegatoare, cum o au toti  barbatii ce sunt insurati cu blonde, spune:  „De ce nu lasi tu azi masina in garaj, de data asta?”…..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Un politist il legitimeaza intr-o seara pe un trecator.
– Cum te numesti ?
– Cristian Radulescu.
– Ocupatia ?
– Sunt medic primar.
 Nedumerit politistul se gandeste:
– Cum adica medic primar ? Ori e medic, ori e primar. Asta e cam dubios… Hai cu mine la sectie sa vorbim acolo !
Ajunsi la sectie, politistul ii raporteaza superiorului.
– Si acum ce fac cu el, dom sef ?
Superiorul scarpinindu-se la ceafa, ii raspunde:
– Intreaba-l daca are facultatea terminata. Daca are, inseamna ca e medic, daca nu, inseamna ca e primar.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

..Regina Elisabeta a II-a, B. Obama si Traian Basescu mor si ajung in iad.  Dupa un timp, Elisabeta: 

 – Mi-e dor de Anglia ! Vreau sa sun in Anglia sa vad ce face lumea acolo.
 Suna regina , vorbeste cam 5 minute si apoi il intreaba pe Diavol:
 – Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
 – 5 milioane $.
 Semneaza regina cecul de 5 milioane $ si se duce la cazanul ei…  Dupa cateva momente, Obama tipa:
– E randul meu! Vreau sa sun si eu sa vad ce se intampla in Statele Unite, ce  fac americanii!
 Suna Obama, vorbeste cam 10 minute, dupa care il intreaba Diavol:
 – Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
 – 10 milioane $.
 Obama, cu o privire taioasa, semneaza un cec de 10 milioane  de $ si se duce  la locul lui…  Vazand acestea, Basescu solicita si el, pe un ton vehement:
 – Vreau sa sun in Romania , sa vad ce fac romanii, daca au scapat de   coruptie? Vreau sa vorbesc cu ministrii, cu deputatii, vreau  sa vorbesc cu  toti!
 Suna Basescu in Romania , sta la telefon vreo 2 ore, vorbeste cu toate   neamurile, cu toti prietenii, cu toti deputatii si ministrii… Dupa ce  termina de vorbit, se pregateste sa-i plateasca Diavolului:
 – Scuze, am stat cam mult… Cat iti datorez?
 – Un dolar…
 – Poftim?!?!? Doar un amarat de dolar??
 -Pai, da… Ca daca suni dintr-un iad in alt iad, e convorbire in retea …  
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Intr-un mic sat evreiesc din Polonia era o singura vaca si intr-o zi a incetat sa mai dea lapte.
  Panicati, oamenii au intrebat peste tot si au aflat ca ar
  putea cumpara o vaca din Moscova
   cu 2000 ruble sau una din Minsk , cu 1000 ruble. Normal, au
  ales varianta mai ieftina – o vaca din Minsk . Era o
  vaca superba, dadea mult lapte gras si toata lumea o
indragea
  Oamenii s-au hotarat sa o imperecheze
  pentru a avea mai multe vaci la fel! Au adus asadar un taur.
  Insa, cand taurul venea din dreapta sa se urce pe vaca,
  aceasta se muta la stanga. Cand
  taurul venea din stanga, vaca se muta spre dreapta si tot
  asa, toata ziua fara nici un rezultat. In final, in
  disperare de cauza, oamenii s-au dus la rabin sa-l intrebe
  ce sa faca! I-au spus povestea:
  Rabi, am incercat o zi intreaga si n-am reusit. Cand taurul
  venea din dreapta, vaca se muta spre stanga iar cand taurul
  venea din stanga, vaca se muta spre dreapta si tot asa. Ce
  sa facem? 
  Rabi s-a gandit un moment si a intrebat: 
  Ati cumparat vaca din Minsk ? 
 Rabi, esti fantastic ! s-au mirat oamenii.Esti atat de intelept !Noi nu ti-am spus de unde am luat vaca. Cum ti-ai
  dat seama? 

  Trist, rabi raspunde: 
  Nevasta-mea e din Minsk …

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rîdem, e week end (1). O selecție

  1. vasilegogea zice:

    …să fim veseloși, dară!…

    Apreciat de 1 persoană

  2. eduardantoniu zice:

    Desen Mardale – merge bancnota de 10 botswaneza a lu’ Dragnea!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

