Să rîdem (2). Dicționare pentru bărbați și femei!


Cu mulțumiri lui Radu Lupașcu. Ilustrez cu noua monedă ce va fi pusă în curînd în circulație. Dar nu mai știu cui trebuie să-i mulțumesc… Poate lui Alin Munteanu? Poate lui Edi Antoniu? Oricum, cei din  străinătate sunt mai pe fază!

leu-2017

Dictionarul Femeilor pentru Barbati 


Da = Nu 
Nu = Da 
Poate = Nu 
Imi pare rau = O sa-ti para rau 
Avem nevoie = Vreau 
Hotaraste tu = Decizia corecta e deja evidenta 
Fa cum crezi = O sa-ti para rau dupa aia 
Trebuie sa vorbim = Am nevoie sa ma pling
Sigur, fa-o daca vrei = Nu vreau s-o faci 
Nu sint suparata = Sigur ca sint suparata, timpitule!
Esti atit de masculin = Trebuie sa te mai barbieresti 
In seara asta esti atit de dragut cu mine = Chiar te gindesti numai  la sex ? 
Stinge lumina = Am celulita 
Bucataria asta este asa de nepractica = Vreau o casa noua 
As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila, alte electrocasnice 
Am auzit un zgomot = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi 
Ma iubesti ? =Trebuie sa-ti cer ceva 
Cit ma iubesti ? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa 
Am fundul mare ? = Spune-mi ca sint splendida 
Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii de acord cu mine 
Nu-i nimic, pe bune =  Esti timpit



Dictionarul Barbatilor pentru Femei 


Mi-e foame = Mi-e foame 
Mi-e somn = Mi-e somn 
Sint obosit = sint obosit 
Faina rochie = Misto gagica 
Ce nu e bine? = Nu inteleg de ce faci asa mare tragedie 
Ce nu e bine? = Cu ce trauma psihologica insignifianta autoinventata te  lupti? 
Da, imi place cum te-ai tuns = Imi placea mai mult inainte 
Da, imi place cum te-ai tuns = Cinzeci de mii si nu ai schimbat de fapt  nimic

(in timp ce fac cumparaturi) Imi place mai mult asta decit ala = Ia oricare din cacaturile astea de haine, numa’ hai sa mergem acasa ! 
Sa stam de vorba = Incerc sa iti creez o buna impresie asupra mea, in asa fel incit sa ma consideri o persoana profunda si poate astfel vei fi de acord sa faci sex cu mine 
Te casatoresti cu mine ? = Vreau sa devina ilegal pentru tine sa te culci cu alti barbati 
Mergem la un film in oras ? = As vrea sa facem sex
Te pot invita la cina in oras ? =
As vrea sa facem sex
Iti pot da  un telefon uneori ? = 
As vrea sa facem sex
Imi poti acorda onoarea unui dans cu tine ? = 
As vrea sa facem sex
Pari incordata, iti fac un masaj? = Vreau sa te mingii = 
As vrea sa facem sex
Ce nu e bine? = Inteleg ca despre a face sex in noaptea asta nici nu se pune problema… 
Sint suparat = Vrei sa facem sex ? 
Te iubesc = Hai sa facem sex acum ! 
Si eu te iubesc = Bine, am spus-o, da’ acuma hai sa facem sex 
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Să rîdem (2). Dicționare pentru bărbați și femei!

  1. se vede treaba că femeile gândesc ceva mai complex :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. dezideriududas zice:

    Ten Te-leg. De-acasa.
    BanK-ul Of(f)-ului si al In-Te-leg-erii Intre P. – faza pe Romania
    President, Ten CeN-arePetreRoman – Tribul Pl(ae)silor
    ( P. = Popoare era, da’ Doru Stanculescu imi spunea ca toti ziceau Picioare….De’, banditi…)

    Apreciat de 1 persoană

  3. rameau zice:

    sexu strica armonia intre sexe

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

