Liviu Antonesei în emisiunea „Nou în librării” de Șerban Axinte…


O emisiune înregistrată pe 22 decembrie pentru Apollonia TV, difuzată atunci și redifuzată astăzi. Am discutat despre Poemele din zorii amurgului, volumul recent apărut la editura Junimea, dar și despre poezie și literatură – nu doar ale mele! – mai pe larg.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Liviu Antonesei în emisiunea „Nou în librării” de Șerban Axinte…

  1. Natasha zice:

    mare placere……

    Apreciat de 2 persoane

  2. corina1111 zice:

    Il citeam pe Swedenborg (Cartea de vise), a nu stiu cata oara. Am iesit la o pauza de tigara si am intrat pe net. Adica, la dvs. si am vazut si ascultat (cu creierul si inima) acest minunat interviu. Nu stiu in ce sunteti mai bun: in enciclopedie, creativitate, poet, scriitor, profesor, bunatate, bun simt, … atat de mult bun simt, se pot spune despre dvs.. Dintr-un egoism nesimtit am ales Profesor.
    Va rog sa imi iertati indrazneala si sa ma iertati! Am ales Profesor!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Dorel Schor zice:

    Liviu Antonesei cât mai des „nou în librării” !

    Apreciat de 2 persoane

  4. felicitări! Chiar a ieşit bine, am vizionat-o cu plăcere.

    Apreciat de 2 persoane

  5. mihaela grancea zice:

    Moment terapeutic. Felicitari. M-ati convins sa vad Creta. Si eu am cioranizat un timp. La începutul anilor 90.

    Apreciat de 2 persoane

  6. angelicabutnarasu zice:

    Da, este un interviu interesant, conteaza si jurnalistul cel intrebator, cu inteligenta si intrebari cheie. Dintotdeauna mi-au placut si emotionat discursurile tale, avind un sarm anume, in stilul tau sincer, calduros si interesant, ai impresia ca a fost prea scurta emisiunea…de aceea as zice, sa le pui pe CD-uri, pentru cei interesati de personalitatea ta…Felicitari, chiar a fost prea scurta emisiunea!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Foarte buna emisiunea! Am trait o mare placere, ascultandu-va! Ce bucurie!!!

    Apreciat de 3 persoane

  8. vasilegogea zice:

    …așa te mai văd și eu!…
    …și-mi mai ostoiesc dorul de o reîntîlnire…

    Apreciat de 3 persoane

    • Și mie mi-e dor, dar de cînd fratele Ajder a plecat din Cluj, ocaziile au devenit și mai rare…

      Apreciat de 1 persoană

      • dezideriududas zice:

        Daca fratele Ajder e frate si cu fratii Jderi, sigur ( mai exact, certocrat…) ne vom intalni cu totii pe 28 ianuarie la Constanta ( la dom’Vasile merge si domnita Teodora….). Nu cred ca Domnu’Stefan ar lasa tara pe mana oricui ( nu de alta, da’ iar n-o sa-l primeasca mumasa acasa dupa atatea cetati genoveze si venetiene….)….Mai ales acum cand „s-a ridicat” Ghita, ca Gheorghe n-a mai putut……..

        Fratele Dezideriu
        ( cu Pro-u-st ‘ísta, nici nu stiu cum sa-i zic la Odet…Levi Strauss il urmareste de mult, dar numai in rem….Pe Proust, ca el e cu fapta, Odet e o simpla faptasa, ca sa pastrez si genul, aici consonant cu prima meserie / „profesie” a lumii ísteia…. / Sper sa citeasca asta si InimaRea pen’ça sigur isi va da seama ca s’apropie dreptatea ‘ceea de pe lume…. )

        Apreciat de 1 persoană

      • Ehei, iată. și de InimăRea mi s-a făcut dor!

        Apreciază

  9. Vasilica Ilie zice:

    Am vizionat şi mi-a plăcut interviul. Felicitări! În legătură cu partea aceea a manuscrisului „pierdut” de pe PC, am păţit-o şi eu la ultimul roman, vreo 80 de pagini: am plâns, pur şi simplu. Norocul meu a fost că restul manuscrisului (150 pagini) îl aveam salvat pe stick, cele 80 de pagini pe care le scrisesem în câteva zile (avusesem inspiraţie), întruchipau sfârşitul romanului, voiam să-l trimit la editură. A trebuit să reiau scrisul, dar nu am mai avut aceeaşi inspiraţie.

    Apreciat de 2 persoane

  10. Pe mine m-a întors în „Timp”, așa, puțin mai mult. Am să văd unde mă duc și zorii amurgului..

    Apreciat de 1 persoană

    • Mulțumesc pentru semn. Nu mai știu de multă vreme nimic despre tine…

      Apreciază

      • Da, a trecut mult timp. M-a adus soția în Bacău. După „Timpul”, am mai scris la „Contemporanul”, am lucrat pentru o firmă de net de prin America, am tradus filme și, după o chestiune destul de nasoală, am renunțat la toate, am rămas cu elevii mei și m-am apucat de scris proză, că poezii, după cum mi-a smuls cândva Șerban o mărturisire, scriam, dar nu-s de pus pe nicăieri. Prietenii au vrut și ei să vadă, și de aceea am făcut un blog unde mai pun din când în când câte ceva. În rest, bine. Mă bucur de ce am cât pot.

        Apreciat de 1 persoană

      • Între timp, am fost și pe blog! Mă bucur că totul e ok și îți țin pumnii… Dacă ajungi vreodată prin Iași, dă un semn.

        Apreciază

Lasă un răspuns

