Birdman, USA, 2014


birdman

Nu știu din ce motiv am ratat filmul lui Inarritu la apariție, nici de ce mi-a ișeit din minte pînă de curînd, cînd prietenul Alin Munteanu l-a evocat într-un schimb de mailuri, iar apoi mi-a trimis linkul potrivit. Și bine a făcut!

http://www.cinemaxtv.ro/birdman-2014-online-subtitrat/

Regia: Alejandro G. Iñárritu

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Birdman, USA, 2014

  1. Mulțămiri maxime pentru filmul lui Alejandro G. Iñárritu, unul dintre regizorii tare dragi inimii mele (ca și actorii Michael Keaton și, mai ales, Edward Norton, pe acesta din urmă, revăzîndu-l de sărbători – cînd am fost sechestrat în casă, vreo 10 zile, de-o viroză teribilă – în The Illusionist )…
    Tocmai ce-am (re)văzut, tot de sărbători, The Revenant (unde Di Caprio face un rol excelent). Că veni vorba despre DiCaprio… Nu l-am prea avut io la inimă pre dînsul dar constat că, în ultima vreme, a evoluat foarte frumos, fiind în „creștere”, cum se zice…
    Zilele trecute, pe HBO, am văzut și The Spotlight (https://f-hd.net/spotlight-2015-echipa-de-investigatii-filme-online-hd/). În care, printre alții, apare și dragul de Michael Keaton…
    M-a cam bulversat la o primă vizionare…
    Îl las să se mai așeze și vreau să-l revăd.
    Doamne ajută!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

