Să rîdem în vacanță (10). Militari, polițiști și civili…


Cu mulțumiri fratelui Radu Lupașcu.

att00009

Căpitanul o cheamă pe secretară şi îi spune:
– Domnişoară, vă rog să verificaţi trecutul soldatului Strul!
– Sigur domnule căpitan, dar puteţi să-mi spuneţi de ce?
– Pentru că la pregătirea de dimineaţă după fiecare împuşcătură 
şi-a şters amprentele de pe armă.
===================== 
Sergentul aliniază soldaţii şi îi întreabă:
– Cine iubeşte muzica să facă un pas în faţă!
Câţiva ies din  rând, iar unul dintre ei întreabă:
– Domn`sergent ce trebuie să cântăm?
– Nimic. Voi veţi căra pianul domnului colonel la etajul 5!
                                       
===================== 
O maşină de poliţie se ciocneşte cu un Fiat.
– Eşti orb? N-ai văzut sirena?
– Cum să fiu orb? Doar v-am nimerit din plin!
===================== 
Reporterul intervievează un poliţist:
– Bine, bine, dar cum v-aţi dat seama că el este individul căutat 
când era îmbrăcat în femeie?
– Pentru că nu s-a oprit în faţa niciunei vitrine!
===================== 
Un poliţist îşi întreabă copilaşul înainte de Crăciun:
– Spune-mi Bulişor ce ţi-ai dori de la Moş Caraciun?
– Un tampon Libresse!
– De ce tocmai ăsta?
– Pentru că am auzit la televizor că numai cu Libresse te poţi plimba cu bicicletă, poţi înota şi pe deasupra, poţi şi călări!
===================== 
– Care este cea mai tare valută?, întreabă învăţătoarea.
– Euro, dolar, liră sterlină!, strigă elevii.
– Ciocanul libanez!, zice Bulă.
– Ce? Nici nu există aşa ceva, de unde ai auzit aşa ceva?, 
întreabă învăţătoarea.
– Păi a zis sor-mea că dacă libanezul ei îi mai dă două ciocane, 
îşi ia apartament.             
 =====================
Mă enervează prietena mea deoarece își lasă lucrurile 
împrăștiate prin toată casa.
O face dinadins ca să le găsească nevastă-mea… 
===================== 
O confirmare a teoriei relativităţii: 
Când vecina pleacă cu Matiz-ul său relativ mic, din parcare, 
pe locul eliberat se pot parca două SUV-uri, relativ mari.
 =====================
Un maniac a stropit banii cu otravă şi i-a donat unui azil de bătrâni. Au murit cinci deputaţi, primarul şi asistenta sa. 
Nici-un bătrân nu a avut de suferit!
===================== 
Merge pe stradă un tip cu prietena lui. 
În întâmpinarea lor vine un domn bine îmbrăcat, 
destul de impozant și se salută cu tânărul.
– Îl cunoști pe acest domn – întreabă fata curioasă?
– Mdaa….. lucrăm împreună.
– Și ce funcție are?
– Păiiii…. El e ajutorul meu… Semnează scrisorile 
pe care eu le duc la poștă.
 =====================
Doi indivizi dormeau pe o bancă în parc. 
Se apropie poliţistul comunitar:
-Ce faceţi aici?
-Păi, eu nu am casă, nu am servici, aşa că dorm aici!
-Si tu?
-La el în gazdă!
                             
===================== 
Rugăciunea Alinutzei:
-Bunule Dumnezeu, fă în aşa fel ca Londra să fie 
capitala Danemarcei aşa cum am scris la lucrarea de control ieri!
 =====================
– Ioane! Bă Ioane!
– Ce-i mă Gheo?
– O murit tanti Gherghina din deal!
– No, păi să fie sănătoasă!
===================== 
Un tip stă în spatele unui pescar şi îi dă sfaturi.
La un moment dat, pescarul se înfurie:
– Ia ascultă, dom’le! Cine prinde peşti aici, eu sau dumneata?
– Nici eu, nici dumneata.
 =====================
– Îl ştii pe Viorel ? E cel care a fost internat la nebuni.
– Da şi ce-i cu el ?
– S-a însurat de curând!
– Săracul, înseamnă că i-au dat drumul nevindecat…
===================== 
Sună cineva la ușa  unui apartament. 
Un tip deschide şi vede o doamnă nervoasă care întreabă:
– Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la înec?
– Da, eu …
– Și șapca lui unde e?!
===================== 
Ion se trezeşte în toiul nopţii singur, în pat, fără nevastă-sa Maria.
Iese afară şi o caută.
După ceva timp, o găseşte lângă o căpiţă făcând dragoste cu Gheorghe şi îi zice:
– Ce faci, Mărie? Mâine, poimâine te-oi prinde şi cu ţigara…
===================== 
Soţia se ceartă cu soţul:
-În viaţa mea au existat numai doi bărbaţi adevăraţi!
Soţul curios:
-Si cine-i cel de-al doilea?
-Tu nici pe primul nu-l cunoşti.
=====================  
Un bărbat întreabă instructorul la sala de fitness:
– Vreau să impresionez o fată … Ce aparat să folosesc?
Instructorul îi răspunde:
– Foloseşte bancomatul !
 
                                  www.FunAndFunOnly.org

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

