Să rîdem în vacanță (6). Mama proștilor e mereu gravidă!


tinutele-de-gravida-ale-lui-kim-kardashian-cel-mai-bun-exemplu-de-asa-nu-galerie-foto

Cu mulțumiri Dnei Zoe Petre.

 

1.

Un tip a cumparat un frigider nou pentru casa lui. Ca sa scape de cel vechi, l-a pus in fata casei cu un carton pe el, pe care scrie: E gratis, il vrei, ia-l acasa.

4 zile a stat frigiderul acolo si nimeni nici macar nu s-a uitat la el. A realizat ca oamenii erau prea neincrezatori in aceasta oferta.
Asa ca a decis sa schimbe cartonul : Frigider de vanzare cu 100 ron.
A doua zi cineva l-a furat!
Ei traiesc printre noi!!!!

2.

Intr-o zi mergeam pe plaja cu niste prieteni cand deodata cineva a tipat : „Uite o pasare moarta!” Cineva s-a uitat in sus spre cer si a exclamat : „unde, unde?”

Ei traiesc printre noi!!!

3.

Cand se uita la o casa, fratele meu a intrebat agenta imobiliara in ce directie este nordul. El a explicat ca nu vrea ca soarele sa-l trezeasca in fiecare dimineata.   Ea a intrebat „Soarele rasare in nord?” Cand fratele meu i-a explicat ca soarele rasare in est de ceva timp, ea a dat din cap si a zis: „Oh, nu prea tin pasul cu lucrurile astea”

Ei traiesc printre noi!!!

4.

Luam pranzul intr-o cafenea, cand fara sa vrem, am auzit-o pe angajata ca vorbea despre o arsura pe care a facut-o la sfarsitul saptamanii cand mergea spre plaja cu masina. A condus cu ea decapotata, dar nu credea ca se va arde pentru ca era in mers.

Ei traiesc printre noi!!!

5.

Sora mea are un fel de cutit in masina care este special pentru a taia centura de siguranta in caz ca ramane blocata din cauza unui accident. Ea il tine in portbagaj.

Ei traiesc printre noi!!!

6.

Umblam cu un prieten cand am vazut o femeie cu un cercel in nas, de care era atasat un un lantisor pana la cercelul din ureche. Prietenul meu a zis „Nu se va rupe lantul de fiecare data cand va intoarce capul?”. A trebuit sa-i explic ca nasul si urechea unei persoane raman la aceeasi distanta una de cealalta indiferent in ce directie va intoarce capul.

Ei traiesc printre noi!!!

7.

Nu mi-am gasit bagajele in zona pentru bagaje din aeroport. Asa ca am mers la biroul bagaje pierdute si i-am spus femeii de acolo ca bagajele mele nu au aparut. Ea a zambit calm si mi-a spus sa nu imi fac griji deoarece ea este pregatita si instruita profesional si ca sunt in maini bune. „Acum” m-a intrebat ea :”A ajuns avionul dumneavoastra?”

(Eu lucrez cu astfel de oameni)
Ei traiesc printre noi!!!

8.

Cand munceam la o pizzerie am observat un barbat care a comandat o pizza mica la pachet. Parea sa fie singur si bucatarul l-a intrebat daca doreste sa taie piza in 4 sau in 6 felii. A stat si s-a gandit un pic inainte sa raspunda: „Lasa in 4 felii,   nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii.

Da. Ei traiesc printre noi!!!
Din pacate, nu doar traiesc printre noi, dar se si reproduc!!!!
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Să rîdem în vacanță (6). Mama proștilor e mereu gravidă!

  1. angelicabutnarasu zice:

    Evident, isi face un selfi la buric…prin inmultire necugetata , au si stricat echilibrul ecologic…da ia sa scriu si eu ceva, fiind intr-o vacanta de tot risul!
    UITE CE-AM PATIT, DE N-AM POSTIT!
    La atitea ispite purcelus culinare…anul asta, Mos Craciun m-a tot amenintat cu o nuielusa din jad, ca-s lenesa si usor pacatoasa, iar eu dorind sa- l imbunez, i -am scris citeva poezii usor delicat senzuale sa zicem, intr-o gluma…da mare uimire, Mosul a intinerit brusc! Ptiu, m-am scuturat eu,ce-i si cu tehnicile astea de intinerire! peste noapte iti dispare virsta, si te trezesti cu o fata ca un fund de sugar! Deci Mos Craciun cel transformat mi-a trimis in dar un un buchet de rosii trandafiri, plus un set de chilotei matasosidin danteluta fina, si parfumati cu intentie man, o adiere de Dune…tocmai cind asteptam venirea Preotului pentru a-mi sfinti casa, ce mi-am zis. am timp sa-mi probez setul de chilotei care imi vor aduce fericire si noroc in dragoste, basca mai multi bani daca iti pui in locul frunzei,o hirtie proaspata de 100, iti poate pica chiar si o mostenire- asa spun datinile din batrinii UE…cu ochii la ceas, am scos primul chilotel rosu dantelat si parfumat ,avind prin el si diferite intentii man energetice , si incintata m-am admirat in oglinda venetiana a bunicii clipocind si filfiind din gene, tuguindu-mi buzele a incintare si alint …Brusc suna telefonul, si fara a ma gindi la viteza il scoasei si-l invirtii pe deget ca pe un lasou … iar acesta inteligent si zimbitor, se opri drept in maretul ficus, de linga usa…Ma hlizii un pic cu amica urindu-ne reciproc, si uitai cu totul de zburatorul chilotel, da imi amintii ca anul trecut Preotul paroh m-a certat ca detin prin biblioteca carti eretice cu maestrii indieni filosofi, asa ca in viteza le-am ascuns, intorcind cotoarele…Am trimis si o bezea Maestrului Ivanhov inramat auriu pe un perete- amintindu-mi ca tot anul trecut la intrebarea banuitoare a popii cine-i personajul?, am mintit spontan si pe nemincate, ,,Bunicul meu ! dupa care am si tras un git de aghiazma…ca am si eu pacate spontane ,olecuta am birfit, olecuta am mintit, asa, ca-s moldoveanca…si venira cei doi, Preotul si un tinar dascal…intrara cu multa cucernicie, Preotul vigilent cu ochii la biblioteca, cauta cartile eretice… apoi il admira din nou pe Bunicul imperial din rama aurie-adica pe Maestrul Ivanhov, iertaciune, si incepu ritualul. I mi citi o rugaciune de sfestania casei, pupai icoana, facui cruciulitele de ajutor, si tot citind cu ochii ridicati spre Ceruri si aghezmuind camera, deodata vocea i se frinse, auzii o mare bilbiiala, ramase doar vocea dascalului, usor tremuratoare…si ridicai sfioasa ochii din podea, pe cind cei doi gituiti de emotie si uimire, ramasesera cu ochii la delicatul, matasosul si parfumatul chilotel rosu, care atirnat in pom, le facea cu ochiul , amare ispita…O,la, la! Spontana si cu reactie rapida, ca intr-o situatie limita si la viteza, din doi pasi si -o saritura peste un scaun, inhatai ispita si o bagai adinc si trainic in buzunarul casnicului capotel…Rosu la fata si desigur, tulburat emotional,popa dragul de el, si dascalul cel sfios ,si-au strins obiectele de cult in mare graba, m-a binecuvintat in dorul lelii, si-au iesit pusca pe usa, fara plata…Stind eu pe ginduri, si cugetind a tristete, am concluzionat ca nici Popa n-o fi tinut postu, de aia i-a dat D-zeu sa aghiazmuiasca chilotei rosii… Fara suparare Parintele, oameni suntem, si apoi e de vina si Mos Craciun cel cu ginduri parsive, cadea-i-ar barba!

    Apreciat de 1 persoană

    • Ha, ha, ha! E misto și dacă e inventată, dar chiar sper că e pe bune! Cît privește Dune, recomand, chiar și Doamneor, versiunea masculină…

      Apreciază

      • angelicabutnarasu zice:

        este absolut reala, a ris Sefa, de i s-a rupt panarama aia de chilotel pe u n popou de 95 kg, fiindca-l cunoaste pe popa care este un habotnic celebru…da oricum, sa te faci un pic pe la serviciul meu, sa vezi cum ies bolnavii rizind in hohote…de mine se tin toate intimplarile incredibile, le atrag, aminteste-ti ciudatenia in care eu am stat in bratele lui MATY B.,eram 6 in masina aia… ar trebui sa-mi iau o secretara sa mi le noteze…de altfel, cu popa nici nu mai vorbesc, ma duc la alta Biserica, unde mi-a cerut explicatii, dece… cind i-am povestit noului preot intimplarea, a ris di mi-a spus, asa, printre genele aburinde, ca pot sa-mi fac chiar un bradut cu chilotei, nu-l deranjeaza, are aghiazma destula…
        de altfel, TOT ce scriu, este real, nu mi-as bate capu sa inventez, si am asa de multe si diverse, incit nu as avea timp sa le scriu, vin mereu altele, am o viata de OSCAR!

        Apreciat de 1 persoană

      • Cu atît mai mișto este! Îmi place al doilea popă!

        Apreciază

Lasă un răspuns

