Să citim în vacanță (1). Adrian Grauenfels, Aborigenii


AG

Am ascultat multă muzică în vacanța asta, am văzut și filme, dar am și citit. Și cărți, dar și texte în format electronic, chiar în manuscris electronic. Mă gîndesc să stimulez lectura, să vă împărtășesc cîteva din cele mai interesante lecturi din ultima săptămînă – proză mai ales, dar și eseu și poezie. Încep însă cu piesa de teatru, în două acte, a poetului Adrian Grauenfels, publicată pe calameo, platforma pe care își publică și excelenta sa publicație, ale cărei apariții le-am semnalat și aici… Piesa are și un viciu – are numai două acte! Nu, nu mă înțelegi greșit, piesa e excelentă așa însă, cînd termini lectura, mai vrei!

http://en.calameo.com/read/0010737879d4e489674b7

aborigenii-coperta

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Să citim în vacanță (1). Adrian Grauenfels, Aborigenii

  1. rameau zice:

    Multumesc Dear Friend ! Sa vem condei inspirat si in 2017 !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

