Dar de Crăciun – Westworld, USA, 2016


Un serial excepțional, cu Anthony Hopkins în rolul principal. Aveți la dispoziție pentru această vacanță de sărbători primele zece episoade din sezonul 1. Subtitrat în limba română. La început, o să vă zăpăcească, apoi veți înțelege jocul, după care o să vă pară rău că se termină. Cu mulțumiri excepționalului critic și interpret de film, bașca un cinefil pasionat, care este Ioan Big… Uitasem, prima dată mi l-a semnalat poetul Nicolae Coande!

http://www.filmeserialeonline.org/seriale/westworld/

westworlds01e02

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Dar de Crăciun – Westworld, USA, 2016

  1. Larsen Elena zice:

    pe mine m-ati nimerit, imi place Hopkins ! Multumiri , sa fiti sanatos si sa va mearga din plin !

    Apreciază

  2. Minunată parabolă ne propune acest film în care Hopkins, e, ca de obicei, la înălťme! L-am urmărit săptămînal, pe HBO, cu mare nerăbdare. Acolo fusese prezentat ca o producťie sf/thriller regizată de Johnatan Nolan după romanul regretatului Michael Crichton (Jurassic Park, printre altele) şi m-am mirat puťin, pentru că-l văzusem pe Hopkins (unul dia actorii tare dragi inimii mele) în tot felul de filme, numai în sf-uri, nu. Mulťămiri dragi Moşului pentru link, o să-l revăd cu nesmintită plăcere.

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu nu mă uit de azi 6 ani la TV, așa că l-am văzut numai datorită celor doi prieteni binevoitori. Avantajul a fost și acela că am putut vedea și 2 – 3 episoade odată. Dezavantajul că am terminat repede vizionarea și acum stau cu nerăbdare în așteptarea noilor episoade! Revizionare plăcută vă dorește Moșul…

      Apreciază

  3. Ion Fercu zice:

    Din dar in dar….

    Apreciat de 1 persoană

  4. mihaela grancea zice:

    Mii de multumiri. Nu il stiu. E musai sa il vad.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

