Avanpremieră la bancuri de week-end (1). Selecția săptămînii


X

Cu contribuția scriitorului Dorel Schor, a Dnei Zoe Petre, a pictorului Alexandru Tomozei, a unui prieten arhitect care dorește să-și păstreze anonimatul, și nu în ultimul rînd a poetului Adrian Grauenfels… Mulțumesc tuturor… De asemenea, lui Radu Lupașcu pentru ilustrație! Cu poza intrăm, ca să spun așa, în atmosfera sărbătorilor!

sarbatori

UN BARBAT   INTRA  IN  CABINETUL UNUI PSIHOLOG: –  Domnule doctor, am o mare problemă. Seara când vine nevastă-mea acasă, este prea  obosită şi nu are  niciun chef de sex. Să fiu eu problema?  Doctorul se gândeşte o  vreme, apoi îi spune  tipului:      – Îmi  pare rău, dar trebuie  să vină şi ea, să o întreb, ca să-ţi pot da un  răspuns..    Zis şi făcut.

Vine nevasta  ăstuia a doua zi şi, la invitaţia medicului, începe  să povestească:    – Păi  să vedeţi cum stă  treaba, domnu’ doctor. Eu plec la serviciu cu taxiul,  pentru că soţul meu  n-are timp să mă duca cu maşina.  Odată ajunsă la  destinaţie, nu am bani să  plătesc drumul, pentru  că soţul meu nu îmi dă nici  bani. Iar taximetristul îmi   spune:

– Îmi daţi bani  sau…

Şi eu aleg  „sau”.

Ajung la serviciu si şeful mă   ceartă pentru că am întârziat şi îmi spune:

– Te  concediez sau…

Şi eu aleg  tot „sau”.

Iar seara iau tot taxiul şi fac  acelaşi lucru. Normal că nu mai pot  face nimic şi pentru el…

Doctorul atent, se gândeşte   o vreme concentrat, îşi freacă fruntea cu mâna şi-i spune:      – Stimată doamnă, nu ştiu cum să facem, îi spun totul soţului dumneavoastră…  sau…

X X X X X X X X X X

 

Cel mai bun banc politic al anului!

După ce mor, George Bush, Barack Obama și Donald Trump se prezintă la un interviu cu Dumnezeu pentru ocuparea unui post.

Dumnezeu îl întreabă pe Bush: Tu în ce crezi?

Bush răspunde: Cred într-o economie liberă, o Americă puternică, o națiune americană unită și așa mai departe…..

Dumnezeu este impresionat de răspunsul lui Bush și îi spune: Bravo, vino și așază-te pe scaunul din dreapta mea!

Dumnezeu se adresează lui Obama și-l întreabă: Tu în ce crezi?

Obama răspunde: Cred în democrație, în ajutorarea celor săraci, în pacea mondială și așa mai departe…..

Dumnezeu este realmente impresionat de răspunsul lui Obama și îi spune: Bravo, vino și așază-te pe scaunul din stânga mea!

În sfârșit, Dumnezeu îl întreabă și pe Trump: Tu în ce crezi?

Iar Trump îi răspunde: Cred că stai pe scaunul meu!

X X X X X X X X X X

Dupa radiațiile de la Fukushima, doua babe:

– Auzi, eu am deja trei tzîtze !

– Du-te-n pu..a mea !!!

X X X X X X X X X X X

Un tip viziteaza o fabrica de diverse produse din latex.
 Prima data a  remarcat masina de produs biberoane,
datorita zgomotului  de „fssss-pac” pe care il facea.

Ghidul explica:
 – Acel fasait este cauciucul pe care-l injecteaza,
iar „pac”-ul este dat de intepatura care i se face in varf.
Ceva mai incolo intra in sectia de produs prezervative.
Un zgomot infernal si aici: „fsss-fsss-fsss-pac”.
Intrigat, omul nostru intreaba:
 – Bine – bine, am inteles de ce face”fsss”,
dar de ce se mai aude si „pac”?
 – Normal, aparatul functioneaza ca si cel de produs biberoane;
la al patrulea prezervativ, ii trage o gaura.
 – Asta-i buna! Dati gauri la prezervative?
 – Da! Face bine la afacerea cu biberoane!
X X X X X X X X X X
Un  tip se duce la un magazin foto:
Buna ziua,vreau si eu un aparat foto Canon  pentru prietena mea.
Vânzătorul:
Super! Dar cu ce obiectiv?
Cu obiectivul de-a o fute!
 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Avanpremieră la bancuri de week-end (1). Selecția săptămînii

  1. Ion Fercu zice:

    E greu de concurat cu zambete de acest gen…

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Da sa zica merci, au si fata de masa, ea e bine incaltata, au si globuri sa le lumineze actiunea, si apoi, chiar nu-i de risu’, e mare lucru sa ai cu cine imparti o masa de Sarbatori!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

