Dorin Tudoran despre GDS ca „partid la stat”


Dorin Tudoran 1

Da, descifrează excelent Master DT strategia GDS, ca să spun așa, de a se arăta mereu util celor care, după cum li se pare, vor ajunge la putere. Eu sînt oleacă mai pesimist în ceea ce privește prorocirea lor în cazul alegerilor de față… Si, după cum spune finalul textului: „La Antena 3 ar fi trebuit să meargă dna Alina Gorghiu, fiindcă a cam venit timpul să dovedească ce poate. Ce nu poate se cam știe.”.  Ei, ceva știe totuși, să distrugă PNL! Foarte potrivit și desenul lui Dion. Ar mai fi și situația amuzantă că vineri, la București, voi fi într-o comisie de doctorat cu dl Pleșu, unul din farurile GDS, pe care nu l-am mai întîlnit de vreo 20 de ani! Asta-i viața!

dion

 

http://www.dorintudoran.com/exercitii-de-dictie-electorala/

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Dorin Tudoran despre GDS ca „partid la stat”

  1. Dan zice:

    L-am citi si integral articolul si cred ca merita nota 20.
    Cu alte cuvinte, sunt de acord 100 % cu autorul.
    Bravo!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dana (Mara) zice:

    http://revista22.ro/70258680/mihai-ora-aveti-datoria-moral-de-a-vota-eu-votez-uniunea-salvati-romania.html
    Corect, dar plateste si USR (Uniunea Salvati Romania) care nu are nici o vina. De ce sa nu-i dam o sansa? La Cluj candideaza pentru Senat Mihai Gotiu, sint oameni onesti care chiar merita o sansa.
    Perspectiva alunecosul Dragnea, clanurile Pandele Firea si hopa mitica Tariceanu este sinistra. Desi ei vor cistiga. In tabara opusa este o apatie si o demobilizare care descurajeaza. Mie imi inspira incredere premierul Ciolos, iar mafia din sanatate se clatina. Sint semne bune, dar reforma trebuie sa continue.
    Sper sa se mobilizeze tinerii clujeni care au participat la diversele proteste, eu deja am incercat sa mobilizez familia, am auzit si replici in familie ca Mihai Gotiu ar fi omul lui Soros pe care am incercat cit am putut sa le combat ca fiind minciuni si manipulare. Eu cel putin asa vad lucrurile, USR merita o sansa!
    Numai bine si gindul cel bun!

    Apreciat de 1 persoană

  3. mihaela grancea zice:

    Cam asa stau lucrurile. O formula memorabila: „partid la stat”!

    Apreciază

Lasă un răspuns

