Carul mortuar al lui Fidel în pană!


untitled

Nu știu dacă pană de motor sau pana prostului sau dacă nu cumva emoția foștilor supuși, cum sugerează prietenul Marian Popa expeditorul pozei, a oprit motorul! În fond, tîrziu repauzatul, ateu militant, a întîlnit pe acest pămînt tot papi, unul sanctificat! Cert este că acești vînjoși gardieni ai revoluției par să fi putut împinge cu folos spre groapă acest jeep de provenință sovietică, deci cumva antică și acceptată! Să-ți fie țărîna după măsura faptelor, Fidel, nu te lua după laudele demente ale lui Segolene Royal!

http://www.francetvinfo.fr/monde/cuba/mort-de-fidel-castro/segolene-royal-apres-ses-propos-sur-fidel-castro-elle-declenche-la-polemique_1953101.html

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Carul mortuar al lui Fidel în pană!

  1. o iei cam tare cu „demente”; constat urmarind video-ul pe tema asta ca este invitata sa se pronunte si Marion Maréchal Le Pen, figura a extremei drepte si, desigur, experta in democratie

    Apreciat de 1 persoană

    • Cum bine știi Segolene nu mi-a plăcut niciodată, așa că dacă o prind o ard! Nu că mi-ar plăcea MMLP, care a fost arsă de mai multe ori în locul acesta, ceea ce se va mai întîmpla. Nu si cu SR care e expirată…

      Apreciază

  2. Au rămas cu mortu’-n drum, hehehe!… Parcă era și un cîntec de-al nostru, pe tema asta… Dar cu o căruță care s-a rupt pe cale… De, mamutul are greutate, ca orice mamut!

    Apreciat de 1 persoană

  3. eduardantoniu zice:

    WOW O fost si Gerry Adams la’nmormantare. O tot relatat de’acolo da’ o vorba n’o suflat de pana aia de car mortuar.

    Apreciat de 1 persoană

  4. eduardantoniu zice:

    Asa ceva. Gerry a fost si el candva extrema stanga. Are pacatele lui, nu si le recunoaste, dar nici etern nu e nici el. Istoria va stabili adevarul si’n privinta lui. Se ridica o lidera noua, Mary Lou McDonald. Daca castiga increderea electoratului post-Gerry, ea ar putea ajunge cam ca Nicola Sturgeon a Scotiei si poate chiar va scie istorie.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ion Fercu zice:

    Ati inteles gresit. N-a fost nicio pana de motor. Pur si simplu, Fidel, apeland la aptitudinile sale paranormale, nu se dadea dus!

    Apreciat de 1 persoană

  6. mihaela grancea zice:

    ….sindromul Stockholm, vctimele isi iubesc tiranii. O sa fie ceva timp pana o sa aflam mai multe despre crimele regimului. Aceasta e istoria. Oricum, întâmplarea e unica. Pana si „carul mortuar” s-a saturat de el. Ateii nu cred in puteri paranormale.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Angelica Butnarasu zice:

    La tara se spune ca, atunci cind un grup mortuar se opreste straniu si anapoda, defunctului ii pare rau de Lumea lasata in urma…n-ar vrea sa plece….si aici este posibil ca fidelii lui admiratori sa fi fost foarte puternici mental…da, vom vedea ce a mai ascuns F.C. prin socanta lui biografie…Dumnezeu sa-l cheptine, zic taranii…

    Apreciat de 1 persoană

  8. magda ursache zice:

    Alt ţăran ,Ion Creangă,spunea : I s-a rupt drumul în mijlocul căruţei.magda u.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Angelica Butnarasu zice:

    Ei, si de Mos Nicolae se primesc daruri cu prietenie de la cei dragi tie, pe linga cel fara zahar, iata si un dar de suflet, care fiind autentic, sper sa te ha, ha, ha un pic, fara nuieluse!
    O RECLAMATIE DE MOS NICOLAE
    Intr-un an, pe 5 decembrie, in ziua premergatoare Sf.Nicolae, fiul meu Andrei de aproape 6 ani ( citea si scria bine), dupa ce a citit „Vizita” lui Caragiale, a hotarit sa faca o ghidusie lui Tati V., care tocmai il certase pentru o prostioara…Si cum Dom.profesor de english avea sedinta cu parintii in acea dupa amiaza, Andreiul i-a pus in pantofi mierea de albinute dintr-un borcan mare, asa, pe furis…Ei, si atunci cind tati V. la mare viteza a sarit in pantofi, s-a auzit un racnet de leu-paraleu insotite de citeva injuraturi celebre si spontane la care a reactionat toata natura, vie ori moarta: un tablou a cazut ca o bubuitura-era cel cu mami, tati & copilul cel cuminte zimbind fericiti, Motanul a zbughit-o barbateste sub pat, vecinii speriati bijbiiau pe la usa, asa, intr-o mica recunoastere, iar autorul cel mic, innocent si foarte mirat a aparut in usa vorbind cu mare convingere si dind din minute: ” Ma scuzati, (era si usor sisiit), n-am gasit dulseata, cumscria la carte, am mincat-o acum doua saptamini, eu si cu Motanul!” Ce poti sa-i faci? Nu l-am caftit, am luat iute pantofii, i-am spalat la jet de apa, V. s-a incaltat tremurind de nervi, cu cizmele, am dat cu aghiazma prin casa si am pus un bluesde jale, cu B.B.King, linistitor… asa, si seara la adunarea de cina, Andrei ne-a aratat cum lustruise toti pantofii, daduse cu crema neagra si sandalele din vara, apoi cu o voce a prudenta, ne spuse:” Mos Nicolae poate fi jenat de greseala mea literara? I-am explicat ca facuse o mare porcarie, si ca Mos Nicolae ii poate aduce o nuielusa si sanctiuni culinare, adica fara ptajiturici, tortulete, inghetate…a iesit din incapere, si dupa un timp a revenit cu lacrimi in ochi, a suferinta si ne-a aratat o pancarda din carton pe care scria:Dragi parinti sunteti obligati sa pastrati datinile stramosesti – apoi a continuat cu glasul tremurind, da ferm: ” Va dau in judecata, imi cunosc drepturile de copil, pun mina pe telefon si va reclam la Protectia copilului ca-mi produceti o hartuiala parinteasca…iar lui Mos Craciun ii voi scrie sa nu-i aduca nimic lui maman, fiindca in Piata Unirii cu ochii dupa un tip brunet, s-a ratacit de mine si a trebuit sa iau un taxi pentru a ajunge acasa, m-a dus cu mila un don sofer, noroc ca ma fac geniu cind oi fi mare, stiu adresa, calendarul, data nasterii, plus a Motanului, fiind in zodie cu mine!” Apoi a pus trintit pe masa o coala A4 pe care scria: Reclamatie catre Circa Politista nr.4″ in care scrisese cele de mai sus, plus ca maica-mea, adica eu, face mincare pentru extraterestri, e tare arsa, incare pune sare cu punga…Ei, noi am ris, l-am linistit, am rupt reclamatia, iar a doua zi Mos Nicolae i-a adus Andreiului cinci carti, o saniuta, o nuielusa si un borcan cu dulceata pe care am pus o mare eticheta: Numai pentru uz intern…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

