O revelație – pianistul Ingmar Lazar


 

ingmar-lazar

Aseară de la 19, am audiat concertul oferit de Societatea Muzicală în colaborare cu Casa Regală a României în aula BCU Iași. Un concert foarte bun, Filip Papa violoncel, soprana Gloria Tropel, tenortul George Vîrban. Pianistul Ciprian Ciotloș l-a acompaniat pe Filip Papa, iar pianista Miriam Drașovean pe cei doi soliști vocali. Cum spuneam, totul bine, pînă la recitalul invitatului special Ingmar Lazar, cînd mi s-au ciulit urechile și așa au rămas pînă la sfîrșitul ultimei piese, Alborada del gracioso de Ravel, care a urmat celor trei piese de Chopin. Și bine a făcut vă ales Chopin, e compozitorul la care un pianist ce poate.cu adevărat. Mă tem că urechile au rămas ciulite și după ce am ajuns acasă. De atunci, umblu pe net, ba pe Youtube, ba pe Wikipedia, ba prin alte părți, să mă lămuresc… Pe Youtube, slavă Cerului, sînt multe postări, eu o să pun una mai lungă, Maurice Ravel – Miroirs, precum și articolul din Wiki, ediția franceză. Pe Google, puteți găsi și foarte multe articole despre tînărul pianist – acum are 23 de ani și studiază la Hanovra și Como… Am găsit și un blog al pianistului. O să aduag linkul.

societatea-muzicalakingdom_of_romania_-_large_coa

https://fr.wikipedia.org/wiki/Ingmar_Lazar

 

http://ingmarlazar.canalblog.com/

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O revelație – pianistul Ingmar Lazar

  1. mihaela grancea zice:

    Multumesc. E uimitor!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vasilica Ilie zice:

    Frumos! Foarte talentat pianistul Ingmar Lazar, încă ascult… Mulţumim frumos!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

