1 Decembrie – trei interpretări…


Două din Cațavencii – editorialul lui Doru Bușcu Iohannis în centimetri și articolul lui Mihai Radu Uite, mamă, militarii! Ce triști sunt! – cel de-al treilea de pe excelentul blog al lui Horia Pătrașcu, care, de asemenea, n-a fost invitat la parada militară! Totul ilustrat cu caricatura de sezon a lui Mardale care dovedește că Dragnea nu face discriminări între morți și vii, candidați și alegători etc…

3-1-737x1024

 

http://www.catavencii.ro/editorial/iohannis-in-centimetri/

http://www.catavencii.ro/uite-mama-militarii-ce-tristi-sunt/

https://horiapatrascusite.wordpress.com/2016/12/01/nici-eu-nu-am-fost-invitat-la-sarbatorirea-zilei-nationale-a-romaniei/comment-page-1/

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la 1 Decembrie – trei interpretări…

  1. Dana (Mara) zice:

    Da, fain si comentariul
    catio
    Este Gabriela Firea cel mai popular om politic al momentului? As intreba si eu ca Moromete: pe ce te bazezi?

    Apreciază

    • Probabilpe sondaje, in care il taie pe KiWi. De fapt, cam pe toti. Nu trebuie sa ne placa noua, mie nu-mi place, dar vox populi…

      Apreciază

      • Dana (Mara) zice:

        Iar bobirnacul cu „fals si uz de fals” nu stiu, dar mie imi place totusi sa cred ca Romania este un stat de drept. Acuzatia din cite am vazut „din speta” il vizeaza numai pe acel „nepot” care a vindut familiei Iohannis partea lui din casa respectiva si felul defectuos prin care si-a „rezolvat” succesiunea. In astfel de situatii este un lant al slabiciunilor, notarii sint chemati sa verifice legalitatea si veridicitatea actelor, vocatia succesorala. Sint multe situatii cind neavind cunostinte juridice, poate nu din rea credinta nu realizezi ca este o ilegalitate, mai ales daca este girata de un notar.
        Se aduna multe nemultumiri, dar sa privim mai nuantat. Este totusi omeneste sa incerci sa iti aperi un drept in justitie. Cistigi, pierzi, macar se clarifica situatia juridica. Da, este preferabil sa achizitionezi imobile cu o situatie juridica clara.

        Apreciat de 1 persoană

      • Stat de drept Ro? Aveti mult umor! Se mai intimpla ca, uneori, destul de rar, ca Justitia sa functioneaza. La nivelul judecatilor vreau sa spun…

        Apreciază

  2. mihaela grancea zice:

    In legatura cu parada…nu am vazut popii si mi-a parut bine. Nu am vazut cainii folositi in armata si jandarmerie…si nu mi-a placut. Politicienii? M-au amuzat fostii presedinti…stateau unii langa altii…o mica tortura.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Vasilica Ilie zice:

    Mie îmi place primariţa Bucureştiului: este energică, puternică, inteligentă. Am fost foarte atentă când a fost în campanie electorală şi am urmărit confruntările cu ceilalţi candidaţi: i-a surclasat pe toţi. Am votat-o cu toată inima.
    P.S. Sunt apolitică, nu mă las manipulată, merg la vot.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Anca Vlase zice:

    Demential Doru Buscu:))) ” România lucrului bine făcut s-a împotmolit în năravurile fostului președinte Băsescu, cel care avea obiceiul să invite la Ziua Națională nu numai pe judecătorii, procurorii și generalii care îl serveau, ci și pe mîrlanul care locuia în el. ”
    =)))))))))))))))))
    Radem, da´ nu-i de ras. Sassu-i mai tahui decat permite legea:))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

