Zile de fior și rîs (2). Scurte și serioase!


Și chiar de aici vine un rîs nebun! Mulțumesc Radu Lupașcu. Ilustrația aparține lui Crsitian Topan – la propriu! Și e de sezon!

senator-vaieurist

-Când  eu traversez strada, pisica neagră scuipă de trei ori peste umărul stâng.


:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::

Bunica  s-a oprit din tricotat, apoi s-a uitat în ochii mei și
 a  spus: „Ghem over”.

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::  

Cum  ai reușit, domnule, să intri în șanț?
Păi,  domnule agent, eram sub influența ființelor psihotrope.
Vrei să spui „substanțelor”?
Nu,  nu, eram cu soacră-mea si nevasta în mașină.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::: :

Doi oameni de zăpadă stau…
Începe să ningă, iar unul dintre ei rupe tăcerea:
– Uite: celule stem!

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::  

Cred  că nu reușesc să vă schimb opinia, așa că voi trece 
direct  la înjurături …

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::  

Dragul  meu, mă iubești?
– Da.
– Cât mă iubești?…
– Oricât ar părea de ciudat.

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::  

Am cumpărat niște tablete pentru stimularea inteligenței, 
dar n-am  reușit să deschid cutia.

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::  

– Dragul meu, crezi că pentru aniversarea noastră,
un litru de vodcă ajunge?
– Mie, da !

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::  

Soțul se întoarce de la vânătoare.
– Ei,  cum a fost vânatoarea, dragul meu?
– Normal, de-acum n-o să mai cumpăram carne o lună.
– Cuuum, ai împușcat un cerb?
– Nu,  am băut tot salariul.

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::  

– Plouă rău afară, iar nevastă-mea a plecat fără umbrelă.
– Nu  vă fie teamă, bănuiesc că se va adăposti în vreun 
magazin.
– Tocmai de asta mi-e  teamă

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::  

– Noaptea. Pe o stradă întunecată merge o femeie, iar de 
ceva timp e urmărită de un bărbat.
Femeia ajungând la limita răbdării, se întoarce și întreabă:
– Domnule, de ce mă urmăriti?
– Acum că v-am văzut fața, si eu îmi pun aceeași întrebare.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::: 

În drum spre teatru
– Ionele, ce ne facem, ți-ai uitat proteza acasă.
– Nu-ți face griji, dragă, că la Shakespeare și-așa nu se râde.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::  

În antichitate grecii au distrus Troia, Persia, Egiptul,  Siria, Fenicia, Babilonul…
– Azi a  venit rândul Uniunii  Europene

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::   

– Tati, ce este o ciocanitoare?
– O  privighetoare după ce s-a măritat.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::

– Alcoolul mă ajută uneori să uit de toate.
– De exemplu, aseară la nightclub, am uitat că-s însurat.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::  

Un  turist în Scoția viziteaza Loch Ness-ul în speranța 
de a-l  vedea pe Nessie. Dezamăgit întreabă un băștinaș:
– Când  se arată monstrul, de obicei?
– Dupa  cinci-șase pahare de scotch, îi răspunde acesta.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::: 

– Nu că  mă laud, dar pot să spun că sunt unul dintre cei 
mai bine văzuti angajați de la serviciu…
Trei camere de luat vederi stau pe  mine

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::  

Pe  vremuri, bărbații căutau pe plajă femei frumoase,
acum caută WiFi gratuit.

:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::    

Până  acum eram sărac, dar  am reușit să-mi cumpăr un 
dicționar de sinonime și….. acum sunt nevoiaș, sărman, oropsit și necăjit.
:::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::  

Cu  mulți ani în urmă, în Anglia, încercarea de a te sinucide 
era ilegală și era pedepsită cu…. moartea.

:::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::

Femeia  este ca Google: nici nu termini propoziția și deja-și
dă cu părerea ( respectiv să dea soluția-răspunsul…!)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Zile de fior și rîs (2). Scurte și serioase!

  1. Virgil zice:

    Apropos de „Am cumpărat niște tablete pentru stimularea inteligenței, dar n-am reușit să deschid cutia.” mai era unul similar Am cumparat Lecitina pentru imbunatatirea memoriei da am uitat unde am pus-o 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

