Zile de fior și rîs (1). Blonde, mașini und so weiter…


Finalul titlului e un omagiu pentru expeditoare! Dancke schon, nepoată Anca! Pentru poză cred că trebuie să-i mulțumim Dlui Dumitru Ion.

file-1

O tipa cu Ferrari mergea pe autostrada cu 19 km la ora. O opreste politia si ii zice:
– Domnisoara, de ce mergeti pe autostrada doar cu 19 km la ora?
– Pai, daca asa scrie pe indicatoare! A19!!!, raspunde tipa.
– Pai, nu… aia e autostrada, A de la autostrada… si 19 de la numarul autostrazii.
– A… gata, am inteles.
– Dar domnisoara din dreapta… de ce e asa galbena la fata?
– Habar n-am. Asa e de cand am iesit de pe A320…

 

 

Un tip vine acasa la miezul noptii, beat, manjit de ruj pe fata si cu camasa descheiata.
– Ce-ai patit? intreaba sotia.
– N-o sa-ti vina sa crezi, m-am batut cu un clown.

 

 

O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, insa ii era frica. La un moment dat vede un barbat care venea in intampinare si-l roaga s-o conduca. Merg impreuna, omul spune bancuri. Femeia rade si spune:
– Ce barbat amuzant sunteti.
– Sa ma fi vazut cand eram in viata!

 

 

Trei blonde intra intr-un bar. Sunt fericite, danseaza si canta. Tot comanda fiecare cate ceva de baut.
Barmanul pana la urma, le intreaba ce sarbatoresc. Una dintre ele ii explica:
– Tocmai am terminat un puzzle si ne-a luat numai 3 luni sa terminam.
– Si ? Intreba barmanul.
– Pe cutie scria 2-4 ani !

 

 

Un cuplu proaspat casatorit cumpara un sifonier. Il aduc acasa, iar sotul se duce la serviciu. Sotia asambleaza sifonierul si apoi il verifica pe toate partile. Apoi un tramvai trece prin fata casei, iar sifonierul se destrama.
„Nicio problema,“ se gandeste ea si il asambleaza din nou. Trece un autobuz iar sifonierul iar se prabuseste. Femeia se gandeste ce ar putea face. In final, se duce la vecinul de alaturi si il roaga sa ii dea o mana de ajutor. Acesta monteaza sifonierul. Dupa ceva timp, trece un tramvai si iar, sifonierul se dezmembreaza.
– Hai sa il asamblam impreuna, sugereaza el. Eu ma bag inauntru si tu inchizi usa. Asa o sa imi dau seama de unde se tot desface si il vom ranforsa acolo.
Asa au si facut. In clipa urmatoare, suna soneria, iar sotul ajunge acasa.
– Am scapat mai devreme ca sa montam impreuna sifonierul.“
El intra in camera si vede sifonierul.
– Esti asa priceputa, deja l-ai montat, spune el in timp ce deschide usa de la sifonier si vede vecinul. Si tu, ce faci acolo?
– N-o sa-ti vina sa crezi. Astept tramvaiul.

 

 

– De ce iarna blondele isi mută patul in coltul camerei?
– Au auzit că in colt sunt 90 de grade.

 

 

Într-un taxi, pasagerul îl bate pe umăr pe șofer, ca să-l întrebe ceva. Șoferul urlă speriat, pierde controlul mașinii, de-abia reușește să evite un autobuz care venea din direcția opusă, intră pe trotuar și, în sfârșit, oprește la câțiva centrimetri de o vitrină. Timp de câteva clipe se lasă o liniște totală, apoi șoferul urlă:
– Să nu mai faceți asta niciodată! M-ați speriat de moarte!

 


Pasagerul, uluit, încearcă să se scuze cum poate:
– De unde să știu că o să vă speriați așa tare doar pentru că v-am atins pe umăr…
– E și vina mea, spune șoferul, ceva mai liniștit. Azi a fost prima mea zi ca șofer de taxi. Ultimii 25 de ani am fost șoferul unei mașini de pompe funebre!

 

 

Intra un politist in troleu si isi composteaza 2 bilete
– Domnule ,de ce compostati 2 bilete
– Pai daca pierd un bilet il am pe celalalt.
– Si daca le pierdeti pe amandoua?
– Am abonament.

 

 

Profesorul preda un curs de istorie unui grup de 20 de blonde.
Prima întrebare: unde este America pe hartă?
Nicole se ridică şi găseşte locaţia pe hartă.
– Foarte bine, foarte bine! – spune profesorul.
A doua întrebare: Cine a descoperit America?
19 blonde se ridică brusc şi spun la unison:
– Nicole!

 

 

Când un bărbat are de luat o decizie importantă, închide ochii, își cuprinde capul în mâini, își ascultă conștiința, gândește profund, apoi proclamă hotărât: “Nevastă, tu cum crezi c-ar trebui să facem?”

 

 

Scrisoare catre postul de televiziune:
„Va rog, terminati odata cu stirile difuzate pe banda din josul ecranului! Soacra-mea crede ca e karaoke!”

 

 

Un magnat rus, cu un Mercedes ultimul răcnet, este oprit în trafic de un polițist. În spatele lui, mai opresc o ambulanță și o mașină de pompieri. Polițistul întreabă, consternat:
– Astea pentru ce sunt?
– Las’, că vă cunosc eu… Acuși începi: „Unde ți-e trusa medicală?… Unde ți-e stingătorul?…”

 


Un tip cu un trabant se duce la un service modern.
– Puteti sa-mi puneti airberguri la trabant?
– Da.
– Dar aer conditionat?
– Da, se poate.
– Dar ABS?
– Cum sa nu?
– Atunci sa-mi spuneti cat ma costa si cat timp dureaza lucrarea.
– Va costa 5$ si va dura 10 min.
– Va bateti joc de mine?
– Cine a inceput?

 

 

După ce a citit absolut tot ce i-a picat în mână despre pescuitul pe timp de iarnă, o blondă merge pe gheață. Când aproape termină de săpat prima copcă, aude o voce venind de undeva de sus:
– Nu e niciun pește aici!
Blonda se sperie, dar continuă să sape. Vocea grosolană repetă:
– Nu e niciun pește aici!
Blonda tremură de spaimă, dar trage aer în piept și trece la următoarea copcă.
– Nu e niciun pește aici!
Blonda, îngrozită, se uita la cer și întreabă:
– Tu ești, Doamne?
– Nu. Sunt proprietarul patinoarului.

 

 

O blonda merge cu pestisorul la veterinar.
– Eu cred ca este epileptic, ii spune ea veterinarului.
Veterinarul arunca o privire si raspunde:
– Mie mi se pare ca e destul de linistit.
– Stati, ca inca nu l-am scos din bol!

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Zile de fior și rîs (1). Blonde, mașini und so weiter…

  1. Anca Vlase zice:

    Bunicule, io ti-am trimis bancurile ca sa le citeasca si Vlase, poate cugeta si el un pic la ala cu : “Nevastă, tu cum crezi c-ar trebui să facem?”- ca pa mine deja ma ´ nerveaza cand il aud: ” io n-am timp sa ma gandesc,ca orice idee am o combati, ase ca facem cum zici tu,indiferent ce zici, cum zici si cand zici,da´ nu azi, ci maine, cacu-m-as pa ideile tale”
    No,si cand ma gandesc ca nici n-am apucat sa i le zic pe toate:)))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

