Cultura de sîmbătă


De o bucată de vreme, grație Dlui Ionuț Cristache primesc linkul către Culura de sîmbătă, o revistă electronică de cultură editată de DSa și o mică echipă redacțională la Tîrgoviște. Este o revistă foarte interesantă și asta nu pentru că preia o parte din producția mea de pe acest blog. Dacă veți naviga în cyberspațiul ei, veți găsi multe lucruri de citit. Îmi pare rău cvă nu mi-a trecut prin cap s-0 semnalez mai devreme!

http://culturadesambata.ro/liviu-antonesei-semnele-timpului-noiembrie/

cs_banner_new

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cultura de sîmbătă

  1. vasilegogea zice:

    Maitre, m-am uitat: ai o adevărată ”filială” acolo!
    Nu-i rău, se întîmplă să am și eu, din cînd în cînd. Asta ne mai motivează în plus. Este?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

